نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

جهاد دانشگاهی می تواند به حوزه صادرات ورود کند

دکتر حسن مرادی در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس همدان اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک مجموعه تخصصی بوده که در برخی موارد به صورت تخصصی ورود یافته و موفقیت هایی را اذعان خود کرده است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی در حوزه باروری به خوبی ورود یافته و بازوی بزرگی برای کمک به رشد جمعیت در استان محسوب می شود، چرا که هم استانی ها برای مباحث باروری می توانند به جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و مشکلات باروری خود را از این طریق حل کنند.

 مرادی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در هر عرصه ای که ورود یافته موفق بوده است، تصریح کرد: پیشنهاد می شود در حوزه گردوی تویسرکان و مبل و منبت ملایر نیز ورود یابد.

رئیس پارک علم و فناوری همدان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه سفال و سرامیک به خوبی ورود یافته و در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت می کند، تاکید کرد:  جهاد دانشگاهی در همکاری با پارک علم و فناوری در حوزه خاک ورود یافت و در شهر سفال  و سرامیک لالجین نیز توانسته ایم با همکاری جهاد این صنعت را اداره کنیم.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی شاخه دانشی دارد و شاکله اولیه جهاد از دانشگاه بوده، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی می تواند در حوزه های مختلف ورود یابد که از جمله آنها می توان به صادرات سیر و سیب زمینی اشاره کرد که در صورت ورود حتما موثر خواهند بود و امیدواریم شرکت های دانش بنیان خوبی را در بخش های مختلف از جهاد دانشگاهی داشته باشیم.

گزارش: زهرا فرامرزدوست

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل