نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نایب قهرمانی ربات های انسان نمای ایرانی در مسابقات جهانی ربوکاپ2015

 سرپرست تیم­های ربوکاپ دانشگاه صنعتی امیرکبیر ،گفت: تیم هایی از کشورهای آمریکا، آلمان، هند، تایوان و ایران در لیگ ربات­ های انسان نمای سایز نوجوان مسابقات جهانی ربوکاپ 2015 حضور دارند.

سروش صادق نژاد افزود: نوزدهمین دوره مسابقات جهانی ربوکاپ 2015 از روز 28 تیرماه ماه امسال با حضور بیش از 200 تیم از دانشگاه ها، مدارس و آموزشگاه های مختلف از 48 کشور دنیا آغاز به کار کرد و دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سه تیم در لیگ ربات های شبیه ساز امداد و نجات، ربات های فوتبالیست سایز کوچک و ربات های انسان نما شرکت کرده است.

وی در مورد روند مسابقات جهانی ربوکاپ امسال توضیح داد: در دو روز ابتدایی این مسابقات، تیم ربات های انسان نمای سایز نوجوان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شد با پشت سر گذاشتن تیمی از هند و با کسب سه تساوی برابر تیم هایی از آلمان و ایران که سابقه قهرمانی چندین دوره این مسابقات را در کارنامه خود دارند، در جایگاه دوم گروهی این مسابقات قرار گیرد.

عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی ربوکاپ در لیگ ربات­های انسان­ نما افزود: این رقابت ها با حضور 29 تیم در شهر حفای چین درحال برگزاری است و مرحله مقدماتی آن روز گذشته به کار خود پایان داد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل