نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اتفاقات خوشی در اکسپو 2020 دبی اتتظار می رود

به گزارش سیناپرس، علی قاضی؛ مدیر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ناژین در گفتگو با سیناپرس با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در رونق اقتصادی کشورمان گفت: شرکت در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی اتفاق خوشایندی است که متولیان آن برای حضور ایران در این رویداد بزرگ فرهنگی، پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، خانه تجارت جهانی و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ناژین است. گفتنی است، مجموعه ناژین مسوولیت ارسال هیات های تجاری را بر عهده دارد.  از طرفی چون مجموعه پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی ارتباط سازنده ای با سازمان ها دارد، امتیاز مهمی برای حضور سازنده ایران در این نمایشگاه به شمار می رود که این امر کمک خوبی در جذب بیشتر مخاطب به حساب می آید. 

وی با اشاره به سامانه اینترنتی ilikevents که در زمینه رویدادها به روز ترین اطلاعات را درج می کند گفت: مجموعه ناژین و سامانه ilikevents  جدی ترین منبع اطلاعات اکسپو در فضای وب به شمار می رود.  می توان گفت هر فردی که بخواهد از اکسپو دبی اطلاعات کافی کسب کند با جستجو در موتور های جستجو گر می تواند به راحتی وارد سامانه اینترنتی ilikevents  شود و به راحتی به کسب اطلاعات بپردازد.  
به گفته قاضی، همکاری  سه رکن اساسی حضور ایران در اکسپو 2020 دبی یعنی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و مجموعه ناژین با خانه تجارت جهانی انتخاب هوشمندانه ای است که بدون شک با اتفاقات خوشایندی همراه می شود و با توجه به اینکه نزدیک به نود روز دیگر المپیک فرهنگی اکسپو در دبی برگزار می شود، اغلب کشورها در تلاشند با تمام قوا شرکت کنند.
لیونل مسی اسپانسر اکسپو 2020

وی با اشاره به آخرین اخبار در زمینه برگزاری اکسپو 2020 دبی گفت: آخرین خبری که از این رویداد فرهنگی در این روزها منتشر شد، این بود که لیونل مسی، بازیکن مشهور فوتبال به عنوان یکی از حامیان این نمایشگاه معرفی شده است؛ همچنین بلیت های اکسپو 2020 از شانزده ماه جولای میلادی (بیست و پنجم تیر ماه) قابل خریداری است. 

به گفته مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ناژین با چند هتل قراردادهای خوبی در راستای ارائه خدمات بسته شده است، همچنین با چند خطوط هواپیمایی داخلی همکاری هایی مبنی بر ارائه خدمات مسافرتی انجام شده است.

وی افزود: تیم ناژین در دبی در حال آماده سازی مقدمات و ملزومات برای شرکت کنندگان است. در حال حاضر بسته های فرهنگی که قرار است به مهمان ها و هیات های تجاری داده شود، در حال آماده سازی است. 

قاضی خبر از برگزاری چند نشست تخصصی تا پیش از اعزام هیات های تجاری به دبی داد و گفت: قرار است به زودی چند نشست تخصصی هم در زمینه فرصت های اکسپو برگزار کنیم و از فعالان  حوزه های مختلف دعوت می کنیم تا در بستر پرسش و پاسخ ابهامات مهم درباره شرکت در اکسو بر طرف شود، تا بتوانیم هم افزایی خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به طولانی بودن زمان برگزاری اکسپو 2020 دبی، اعزام هیات های تجاری ایران چه سازکاری را دنبال می کند؟ گفت: از آنجایی که اکسپو جزو نمایشگاه های خاص است و در مدت زمان زیادی برگزار می شود، شرایط حضور را کمی متفاوت می کند. معمولا نمایشگاه ها در سراسر دنیا فرصت چد روزه ای هستند که افراد می توانند نهایت استفاده را در همان زمان مقرر شده ببرند؛ اما درباره اکسپو چنین شرایطی  مطرح نیست و کشورها به زعم خودشان در این نمایشگاه شرکت می کنند. 

به گفته قاضی، نمایشگاه شش ماهه اکسپو دارای نام گذاری های هفتگی است، در واقع در طول شش ماه هر هفته به یک عنوانی خوانده می شود، مانند هفته سلامت، هفته زنان کارآفرین، هفته آب و انرژی های نو و غیره که هر کشور به فراخور نیاز و بستر کسب و کاری و شرایط تجاری خود، متناسب با عناوین هفته ها در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد. 

قاضی افزود: بر همین اساس ما پیشنهاد کردیم  تورهایی که برگزار می کنیم، متناسب با زمان بندی عناوین هفته ها باشد؛ گفتنی است، حسن اعزام هیات های تجاری، برگزاری جلسات B TO B است که اگر فرد به تنهایی شرکت کند، نمی تواند چینی فضایی را تجربه کند. 

وی گفت: نخستین  تیم تجاری نهم مهرماه، درست مطابق با روز برگزاری افتتاحیه اکسپو  اعزام می شود؛ قرار است هر هفته دو هیات تجاری در قالب گروه های 35 نفره از ایران به امارات اعزام شوند که معمولا سفری بازه زمانی چهار یا پنج روزه است. 

گفتگو: مهتاب دمیرچی

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل