نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

وبینار همکاری موزه علوم ایران و مرکز علم هیوریکا فنلاند برگزار می‌شود

 این نشست مشترک بین موزه ملی علوم و فناوری ایران و مرکز علم هیوریکای فنلاند در راستای تفاهم‌نامه امضا شده طرفین برای همکاری‌های مشترک علمی بوده و با حضور دو سخنران داخلی و دو سخنران خارجی عصر فردا – دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ – به صورت مجازی   برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، میکو میلکوسکی مدیر مرکز علم هیوریکا فنلاند با موضوع «رویارویی با فاجعه: درگیر شدن با علم در همه‌گیری»، کریس پولکینن دبیر کل انجمن موزه‌ها و مراکز علم فنلاند با موضوع «پیوستن نیروها برای افزایش دسترسی اجتماعی: مدل همکاری شبکه‌ای فنلاند در جهت سرمایه علمی» سخنرانی می کنند.

همچنین صدرالدین طاهری هیات علمی دانشگاه هنر اصفهان و عضو هیات اجرایی شورای موزه‌های دانشگاهی با موضوع «موزه‌های دانشگاهی ایران، برنامه‌ریزی برای آینده‌ای روشن‌تر»، عسل شاکری فوق لیسانس رشته طراحی تجربه و نمایشگاه از دانشگاه اف. آی. تی نیویورک و عضو ایکوم ایران با موضوع «آموزش بی حد و مرز؛ تبادل، تعامل، همکاری و همفکری در دنیای محدود-نامحدود مجازی!» سخنرانان داخلی و خارجی این نشست و  سیف‌اله جلیلی رییس موزه ملی علوم و فناوری، به عنوان دبیر و هماهنگ کننده نشست خواهند بود.

 این نشست به زبان انگلیسی و به صورت مجازی بوده و روز روز دوشنبه ۱۰ خرداد از ساعت ۱۸ الی ۲۰ از طریق اسکای روم به آدرس :https://www.skyroom.online/ch/zagros۲۰۰۲m/jointevent/l/en ارایه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت مهمان در این نشست شرکت کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل