نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

فراخوان مقاله نخستین همایش علوم‌ انسانی و حکمت ‌اسلامی

همایش ملی «علوم انسانی و حکمت اسلامی» از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری دانشگاه­‌های مختلف کشور، مجمع عالی حکمت اسلامی، مجمع عالی علوم انسانی اسلامی و مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه در آبان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

توجه به ظرفیت‌های حکمت اسلامی برای تعالی روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، تعلیم و تربیت، علوم سیاسی، علوم اقتصادی، مدیریت، فقه و حقوق، فرهنگ و تمدن، هنر، ادبیات، خانواده و فضای مجازی مورد در این همایش توجه قرار گرفته است. محورهای این همایش از این قرار است:

۱- حکمت اسلامی و تعالی روان‌شناسی ۲- حکمت اسلامی و تعالی جامعه‌شناسی ۳- حکمت اسلامی و تعالی تعلیم و تربیت ۴- حکمت اسلامی و تعالی علوم سیاسی ۵- حکمت اسلامی و تعالی علوم اقتصادی ۶- حکمت اسلامی و تعالی مدیریت ۷-  حکمت اسلامی و تعالی فقه و حقوق ۸-  حکمت اسلامی و ادبیات و زبان‌شناسی ۹-  حکمت اسلامی و تعالی هنر ۱۰- حکمت در تعالی فرهنگ و تمدن اسلامی ۱۱- حکمت اسلامی و تعالی خانواده ۱۲- حکمت اسلامی و تعالی فضای مجازی ۱۳-حکمت اسلامی و تعالی شهرسازی و معماری.

مهلت در نظر گرفته شده برای ارسال مقاله به این همایش 30 اردیبهشت ماه اعلام شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وبگاه و سامانه این همایش با آدرس http://hikmah.iau.ir نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات خود اقدام کنند. مقالات این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه می‌شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل