نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تاریخ رونمایی از دستبند هوشمند شیائومی می بند ۶ اعلام شد

این شرکت به‌تازگی اعلام کرده که شیائومی می بند ۶ را رسما در مراسم رونمایی از مدل‌های جدید می ۱۱ معرفی می‌کند.

شیائومی می‌گوید دستبند هوشمند بعدی آن‌ها ۹ فروردین یعنی در همان روزی معرفی می‌شود که قرار است از می ۱۱ پرو، می ۱۱ اولترا و مدل جدید می میکس رونمایی شود. این محصول قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی خواهد داشت ولی به نظر نمی‌رسد که طراحی ظاهری آن تفاوت زیادی با نسل قبلی پیدا کرده باشد.

تصویر زنده‌ای که هفته پیش از شیائومی می بند ۶ منتشر شد، تقریبا همان طراحی می بند ۵ را نشان می‌داد. این دستگاه درست مثل نسل قبل برای شارژر هم از کابل مغناطیسی استفاده می‌کند و شماره مدل آن XMSH15HM است. به‌علاوه، مدیر بازاریابی محصولات و سخنگوی جهانی شیائومی با انتشار یک ویدیوی کوتاه از نسل‌های قبلی می بند به آماده‌سازی فضا برای محصول بعدی این شرکت پرداخت.

یکی از موردانتظارترین ویژگی‌های شیائومی می بند ۶ پشتیبانی از پایش سطح اکسیژن خون یا SpO2 است. این شرکت پارسال در کمال تعجب این قابلیت را روی می بند ۵ ارائه نکرد. همچنین، در گزارش‌ها آمده که می بند ۶ با نمایشگر بزرگ‌تر، بیش از ۳۰ حالت ورزشی و در دو مدل با و بدون NFC وارد بازار می‌شود.


پیش‌تر در خبری به شما گفته بودیم یک فایل فرم‌ور در اپلیکیشن Zepp به مدل‌های جدید شیائومی می بند ۶ اشاره دارد که قادر به پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا آمازون است. در آن کدها به برخورداری از GPS و همچنین پایش سطح اکسیژن خون هم اشاره شده بود.

شیائومی مطمئنا برنامه‌های زیادی را برای آینده سری می بند در نظر گرفته و می‌خواهد با نسل جدید این دستبند هوشمند جایگاه خود را در بازار مستحکم‌تر کند. با توجه به افزایش شمار رقبا و ارائه قابلیت‌های مختلف توسط برندهای دیگر، باید منتظر باشیم تا ببینیم این شرکت چه برنامه‌هایی را در نظر گرفته است.

 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل