نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

فراخوان جایزه شاهزاده ماهیدول تایلند – سال ۲۰۲۱

طبق آنچه در فراخوان این رویداد منتشر و از سوی سایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام شده، در این فراخوان به نکات ذیل اشاره شده و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز علاقمندان می توانند به وب‌گاه این رویداد به آدرس http://www.princemahidolaward.org مراجعه کنند.

در این رویداد دو جایزه (یکی در حیطه پزشکی و دیگری در حیطه سلامت عمومی) اعطا می شود که شامل یک مدال، یک گواهی و مبلغ ۱۰۰ هزار دلار بابت هر جایزه خواهد بود.

– مهلت ثبت‌نام افراد یا موسسات واجد شرایط: 31 می 2021 (معادل ۱۰ خرداد ۱۴۰۰) است.

– نحوه ثبت‌نام و ارسال مدارک به شکل آنلاین (ترجیحی) و یا از طریق ای‌میل (معرفی شده در سایت فراخوان) و یا با پست اعلام شده است.

– فهرست برندگان سال‌های گذشته و دلایل انتخاب آنها نیز از طریق آدرس  http://www.princemahidolaward.org/laureates قابل دسترسی است.

– بنا بر اعلام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، از آنجایی که فرد یا مؤسسه برگزیده باید توسط فرد یا نهاد دیگری معرفی شود (Self-nominations are NOT ACCEPTED) پیشنهاد می‌شود در صورت حائز شرایط بودن فرد یا مرکز تحقیقاتی در آن دانشگاه فرایند ارسال فرم و مدارک با هماهنگی معاونت تحقیقات و فناوری و امور بین‌الملل آن دانشگاه ترجیحا به صورت آنلاین انجام گیرد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل