نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری مدرسه تابستانی پژوهشگاه رویان با شعار علوم بین رشته ای برای پزشکی فردا

به گزارش ایرنا از پژوهشگاه رویان، دبیر علمی ششمین مدرسه تابستانی بین المللی پژوهشگاه رویان، هدف از برگزاری این دوره آموزشی 6 روزه را آموزش زیست شناسی تکوینی و سلول های بنیادی به منظور آشنا کردن دانشجویان رشته های مختلف علوم زیستی، مهندسی و پزشکی با این موضوع عنوان کرد. 

دکتر رضا مقدسعلی افزود: پژوهشگاه رویان به عنوان یکی از پیشروان تحقیقات در زمینه سلول های بنیادی در حوزه زیست شناسی و تکنولوژی سلول های بنیادی و به منظور درک بهتر زیست شناسی در میان دانشمندان جوان از سطح تحقیقات تا کاربرد، علاقمند به گسترش این علم است.

وی ادامه داد: در طول پنج سال گذشته شاهد برگزاری موفق مدرسه تابستانه پژوهشگاه رویان با حضور سخنرانان بین المللی بوده ایم و امیدواریم امسال بیشتر از 400 نفر در این مدرسه تابستانه شرکت کنند و نتایج آن از سال های گذشته مثمر ثمرتر باشد. 

مقدسعلی گفت: این گردهمایی تجربیات منحصربفردی در زمینه تعاملات فرهنگی اساتید بین المللی با سنت و تاریخ ایرانی برای شرکت کنندگان فراهم می آورد و زمینه را برای تجربه روش های تکنیکی و علمی در ارتباط با سلول های بنیادی تحت نظر سخنرانان و مدرسین بین المللی فراهم می کند.

به گفته وی، تمام دانشجویان و فارغ التحصیلان داخلی و خارجی رشته زیست شناسی و گرایش های مرتبط و رشته های علوم پزشکی می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند. 

مقدسعلی، زیست شناسی تکوینی، سلول های بنیادی، زیست شناسی ترمیمی، پزشکی ترمیمی، بیوتکنولوژی جانوری، ژنتیک، زیست شناسی سلولی و مولکولی، زیست شناسی تولیدمثل و مهندسی سلول و بافت را از جمله موضوعات این دوره آموزشی عنوان کرد. 

به گفته وی، ظرفیت این دوره آموزشی 350 نفر است و علاقمندان تا 28 تیر ماه جاری فرصت دارند، برای شرکت در این دوره با مراجعه به سایت پژوهشگاه رویان به آدرس www.Royaninstitute.org ثبت نام کنند. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل