نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان فعالیت خود را آغاز کرد

 جهاددانشگاهی استان مرکزی، طرح منش در راستای تلاش برای ارائه خدمت به جوانان خلاق و دارای ایده کسب و کار با کارفرمایی وزارت ورزش و جوانان و اجرای جهاددانشگاهی به مدت شش ماه با حضور جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال همراه خواهد شد.

بر همین اساس کمیته اجرایی طرح نسبت به شناسایی، دعوت و همراهی مراکز مشابه در دستگاه های اجرایی استان اقدام و اولین جلسه رسمی را با حضور سرهنگ رحیمی رئیس سازمان بسیج  علمی پژوهشی و فناوری سپاه روح الله در راستای تشریح و تبیین راهکارهای همکاری و تعامل مشترک برگزار کرد.

سرهنگ رحیمی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی در مجموعه جهاد دانشگاهی اظهارکرد: سپاه آمادگی دارد تا در تمامی شهرستان های استان دفاتر و پایگاه های قشری خود را فعال کرده و نسبت به شناسایی ایده پردازان برتر در حوزه کسب وکار همکاری کند.

وی افزود: از آنجا که سپاه و جهاددانشگاهی اهداف مشترکی در این زمینه دارند امید است دستاوردهای شایان توجهی در سطح شهر و استان به دست آید.

در این راستا نشست توجیهی مراکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاددانشگاهی با حضور مجریان طرح ملی منش ۱۱ استان کشور به میزبانی سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی با حضور امیرحسین آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان، دکتر بهروز بادکو معاون جهاد دانشگاهی و رییس ستفا، مهندس حسین بختیاری معاون تجاری سازی و امور پارکها و مراکز رشد ستفا برگزار شد.

تبیین و تشریح مجدد طرح ملی منش و سیاست های اتخاذ شده، گزارش گیری از واحد هایی که پیشرفت هایی در اجرای طرح داشتند و همچنین بررسی مسائل و چالش های پیش رو از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

هماهنگی بین واحدهای جهاد دانشگاهی و ادارات ورزش و جوانان در تمامی مراحل انجام طرح، توجه به جذب همه جانبه جوانان و تشویق و ترغیب شرکت کنندگان نسبت به خلق ایده از توصیه های جدی مطرح شده در این نشست بود.

 

 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل