نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سمپوزیوم انیمیشن و بازی های رایانه ای، دانش و تجارت جهانی برگزار می شود

به گزارش ایرنا سمپوزیوم انیمیشن و بازی های رایانه ای، دانش و تجارت جهانی با حضور شرکت های متخصص داخلی و خارجی و حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برپا می شود.

اعتلا و ارتقاء سطح هنر انیمیشن و بازی های رایانه ای در افق چشم انداز 1404 و همچنین صنعت انیمیشن و بازی های رایانه ای، شاخص صادرات غیرنفتی از اهداف این سمپوزیوم است.

از دیگر اهداف این سمپوزیوم انتقال معنویت دینی، کرامت انسانی و روحیه ایثار و شهادت از طریق هنر انیمیشن و بازی های رایانه ای به نسل نوپای انقلاب، کشف استعدادهای جدید در عرصه انیمیشن و بازی های رایانه ای و همچنین جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی جهت ساختن انیمیشن و بازی های رایانه ای با استانداردهای جهانی است.

اقتصاد دانش بنیان و کارآفرین فرهنگی، صدور فرهنگ ایرانی اسلامی، ارتقا سبک زندگی سالم، اقتصاد، تجارت، بانک و بیمه، آموزش وپرورش و ارتقا سبک زندگی ایرانی اسلامی با استفاده از انیمیشن و بازی های رایانه ای، ازجمله موضوعات و محورهای اصلی «سمپوزیوم انیمیشن و بازی های رایانه ای، دانش و تجارت جهانی» هستند که ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حمایت مادی و معنوی آن را برعهده دارد.

بررسی موضوع انیمیشن و بازی های رایانه ای و نقش آن در اقتصاد جهانی و آسیب شناسی توسعه انیمیشن و بازی های رایانه ای در ایران از دیگر محورهای این سمپوزیم است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل