نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نخستین استارتاپ منش به صورت آنلاین در قزوین برگزار شد

زهرا تقی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: پیرو دریافت مجوز راه‌اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) در حوزه «تبلیغات و بازاریابی فناوری» در استان قزوین، اولین رویداد استارتاپی این مرکز با عنوان «آنلاین شو» با هدف شناسایی ایده‌های فناورانه برای فروش و بازاریابی برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به گسترش استفاده عموم از فضای آنلاین و حیاتی بودن استفاده از ابزارهای دیجیتال برای تبلیغات و بازاریابی کسب‌وکارها، این رویداد ویژه علاقه‌مندانی که توانایی تولید یک محصول دیجیتال را دارا هستند برگزار می‌شود.

تقی‌زاده اظهار کرد: در این رویداد، ابتدا پیش رویدادی در تاریخ ۱۶ دی ماه به‌صورت کارگاه آموزشی رایگان برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان با مفاهیم تولید محصول دیجیتال آشنا شوند.

وی یادآور شد: در ادامه هر تیم تا ۳۰ دی‌ماه فرصت دارد تا ایده‌ها و محصولات خویش را در یک ویدئو ۲ دقیقه‌ای معرفی کند. تیم داوری رویداد این ایده‌ها را بررسی و سه ایده برتر جوایز ارزنده‌ای نظیر حمایت مالی در تولید محصول، امکان استقرار رایگان در منش و اماکن استفاده رایگان از خدمات جهاد دانشگاهی را دریافت خواهند کرد.

سرپرست مرکز خدمات تخصصی تجاری‌سازی فناوری جهاد دانشگاهی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: حضور تیم‌های برنده در منش پایان راه نخواهد بود و از این تیم‌ها در قالب منش حمایت‌هایی زیادی صورت می‌گیرد تا بتوانند به یک محصول قابل‌ارائه به بازار دست یابند.

خروج از نسخه موبایل