نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

جدیدترین ضوابط جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی اعلام شد

به گزارش ایرنا از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش، دکتر اصغر عبادی فر دبیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی ضمن اعلام این خبر گفت: برگزیدگان این دوره از جشنواره همچون دوره های قبل در دو گروه اصلی برگزیدگان حقیقی شامل محققان، محققان جوان و دانشجو و صاحبان پژوهش های برتر و نیز برگزیدگان حقوقی مرتبط با پژوهش شامل دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، نشریات علوم پزشکی، کمیته های تحقیقات دانشجویی و مراکز رشد فناوری و همچنین مؤسسات غیردولتی حامی پژوهش معرفی خواهند شد.

رئیس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و فناوری افزود: امسال محققان علوم پزشکی در سه گروه علوم بالینی و سلامت، گروه علوم پایه پزشکی و گروه ابداعات و اختراعات و فناوری به رقابت خواهند پرداخت .

وی ادامه داد: شرط ثبت نام در این دوره برای محققان دارا بودن شاخص H 10 و بالاتر و برای گروه محققان جوان و دانشجو H هفت و بالاتر است و مبنای اصلی ارزیابی برحسب امتیازات کسب شده در کارنامه پژوهشی افراد است.

عبادی فرگفت: در هر یک از گروه ها، پژوهش های برتر که شامل کار تحقیقاتی با ارزش و با شرایط اعلام شده در فراخوان است و فارغ از امتیازات کارنامه پژوهشی مورد ارزیابی قرار می گیرد و مقالات برجسته معرفی خواهند شد.

وی افزود: امسال در راستای ارتقای کیفی جشنواره ملاک احراز رتبه برگزیدگان حقیقی براساس شاخص H و میزان امتیازات کسب شده در کارنامه پژوهشی در نظر گرفته خواهد شد.

عبادی فر گفت: جوایز برگزیدگان امسال نسبت به سال های قبل افزایش چشمگیری یافته است.

متقاضیان می توانند کارنامه پژوهشی خود را براساس خروجی Endnote تا 15 مهر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل