نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ایمپلنت‌های ارتوپدی دانش‌بنیان جایگزین مفصل‌های از بین رفته شد

محمدباقر حسین زاده رییس هیات مدیره این شرکت درخصوص محصول جدید دانش بنیان گفت: ایمپلنت ارتوپدی یک وسیله پزشکی است که برای جایگزینی مفصل یا استخوان از بین رفته برای ثبات در سیستم عضلانی و بهبود تحرک و انعطاف‌پذیری ساخته شد.

وی افزود: این شرکت یکی از شرکت‌های دانش‌بنیانی است که به عنوان نخستین تولیدکننده ایمپلنت‌های آناتومیکال استیل و تیتانیوم در ایران، فعالیت خود را با دریافت اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین دریافت استانداردهای مدیریت کیفیت و گواهینامه‌های اروپایی آغاز کرده است.

رییس هیات مدیره  این شرکت دانش بنیان یادآور شد: محصول جدید این شرکت با استفاده از فناوری‌های پیشرفته تولید شده که به کاهش هزینه‌ها و قیمت و افزایش کیفیت محصولات حوزه ایمپلنت‌های ارتوپدی و ستون فقرات منجر شده است.  

حسین زاده ادامه داد: این مجموعه یکی از مجموعه‌های پیشرو در تولیدکنندگان ایمپلنت‌های تیتانیوم در ایران است و دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی فعال در حوزه ارتوپد از محصولات این شرکت که تولیدات آن با حدود یک پنجم قیمت کالاهای وارداتی تولید می‌شود، بهره‌مند هستند.

وی همچنین گفت: در حال حاضر تعدادی تولیدکننده ایمپلنت‌های ارتوپدی در کشور فعال هستند اما ایمپلنت‌های تیتانیومی تنها در ارومیه و مشهد تولید و به بازار عرضه می‌شود، محصولات این شرکت به جمهوری آذربایجان و اربیل عراق هم صادر می شود و در صدد توسعه بازارهای هدف هستیم و این کار را با توسعه کمی و کیفی دنبال می‌کنیم.

رییس هیات مدیره  این شرکت دانش بنیان افزود: علاوه بر محصولات متعارف، برخی اختراعات از جمله ایمپلنت پاشنه پا هم در این مرکز به تولید انبوه رسیده است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل