نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

هفتمین سمپوزیوم روانشناسی اعصاب کشور برگزار می شود

مهشید منزوی روز یکشنبه در گفت گو با ایرنا، افزود: معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی، معاونت دانشجویی و پژوهشکده مطالعات فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه خوارزمی و پژوهشکدة علوم شناختی در این همایش همکاری دارند. 

وی اظهار کرد: نوروپسیکولوژی و شناخت، حافظه، زبان و تفکر، یادگیری و توجه، ارزشیابی و درمان، شخصیت، هیجان، توانبخشی، اخلاق، فرهنگ و هنرو ادارک زمان از محورهای اصلی موضوع مقالات این همایش است. 

وی، نوروپسیکولوژی و آسیب شناسی اعتیاد، کودک آزاری، همسرآزاری، ناهمنوایی و ناسازگاری اجتماعی، اختلال ها و انحرافات جنسی، بزه کاری، رفتارهای پرخطر و آسیب های اجتماعی و تعارض های خانوادگی و رفتارهای خشونتی و تخریب و سایکوپاتی و اختلال شخصیت ضد اجتماعی از دیگر محورهای این سمپوزیوم است. 

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این سمپوزیوم می توانند خلاصه مقاله های نقد و بررسی و پژوهشی خود را از طریق پست الکترونیکی 7 t h.neuropsychology@gmail.com و یا ارسال پستی لوح الکترونیکی حاوی فایل مقاله، به دبیرخانه سمپوزیوم به نشانی: تهران، دروازه دولت، خیابان مفتح جنوبی، شماره 43، دانشگاه خوارزمی، معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی ارسال کنند. 

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز خاطرنشان کرد: مهلت ارسال خلاصه مقالات تا 10 مهرماه است و پژوهشگرانی که خلاصه مقالات آنها پذیرش شود تا 10 آبان ماه فرصت دارند اصل مقالات خود را ارسال کنند. 

منزوی در پایان گفت: پانل ها و کارگاه های آموزشی در زمینه های آسیب های روانی و اجتماعی از برنامه های جانبی این سمپوزیوم است و همچنین مجموعه مقاله های پذیرفته شده در کتاب مجموعه مقاله های این سمپوزیوم به چاپ خواهد رسید. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل