نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نامزدهای گیم اواردز ۲۰۲۰ اعلام شد

قرنطینه‌ها چه در کشور خودمان و چه در دیگر نقاط دنیا، قدرتمندتر از ابتدای سال، پابرجا هستند. با این حال، این موضوع مانع از عرضه‌ی بازی‌های شگفت‌انگیز در سال جاری نشده است؛ طوری که امسال با عرضه‌ی بازی‌های متعدد و بسیار خوبی روبرو بودیم.

لست آو اس ۲ موفق به دریافت ده نامزدی شده و پس از آن، بازی مستقل Hades با هشت نامزدی قرار دارد.

رویداد سالانه‌ی گیم اواردز هم که به تحسین و بزرگداشت بهترین بازی‌های سال می‌پردازد، امسال قرار است به شکلی متفاوت برگزار شود. برنامه‌ی گیم اواردز ۲۰۲۰ امسال هم زنده برگزار خواهد شد، اما کاملا دیجیتال و از خانه خواهد بود. مهمان‌های مختلف، جوایز بخش‌های متنوعی را به صورت زنده و از خانه اهدا خواهند کرد.

امسال، شاهد عرضه‌ی بازی‌هایی مثل «لست آو آس ۲»، «فاینال فانتزی ۷» یا «گوست آو سوشیما» بودیم؛ بازی‌هایی که همگی نه‌تنها از سوی منتقدان مورد تحسین و تمجید قرار گرفتند، بلکه به لطف قرنطینه‌های خانگی، فروش و گستردگی بسیاری را هم تجربه کردند. از طرف دیگر، بازی مستقل Hades هم توانسته پا به پای این بازی‌های بزرگ حرکت کند و در از سوی بسیاری به عنوان یکی از بهترین ساخته‌های امسال مطرح شود.

پرافتخارترین بازی‌های امسال، به ترتیب The Last of Us Part 2 با ده نامزدی، Hades با هشت، Ghost of Tsushima با هفت و Final Fantasy 7 Remake با شش نامزدی هستند.

نامزدهای گیم اواردز توسط تیمی بزرگ از منتقدان و نویسندگان صنعت بازی از تمام دنیا انتخاب شده‌اند. این افراد هم‌چنین برای انتخاب برندگان نهایی، رای‌های خود را به گیم اواردز ارسال خواهند کرد.

با این حال، برگزارکنندگان گیم اواردز به بازی‌کننده‌ها هم اجازه داده‌اند تا سهم کوچکی در رای‌گیری داشته باشند. می‌توان از وب‌سایت رسمی گیم اواردز یا مستقیما از صفحه‌ی نتایج گوگل، در رای‌گیری گیم اواردز شرکت کرد. این رای‌ها سهم بسیار کمی در انتخاب نهایی خواهند داشت و احتمالا اگر در رای‌گیری بین دو بازی، به تساوی برخورد کنند، سراغ رای‌های مخاطبان خواهند کرد. رای‌های منتقدان برای تعیین برندگان نهایی، در اولویت قرار دارند.

می‌توانید در ادامه، فهرست کامل نامزدهای هر بخش گیم اواردز ۲۰۲۰ را ببینید.

مراسم گیم اواردز ۲۰۲۰ در روز دهم دسامبر به صورت زنده برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی می‌کنید در هر بخش، کدام بازی برنده شود؟

بهترین اجرا

بهترین بازی چند نفره

بهترین آپدیت و بازی سرویس محور

بهترین کارگردانی هنری

بهترین موسیقی

بهترین طراحی صدا

خلاقیت در امکان تجربه‌ی بازی توسط همه (Accessibility)

بهترین روایت و قصه‌گویی

بهترین بازی تاثیرگذار

بهترین بازی مستقل

بهترین بازی موبایل

بهترین پشتیبانی از بازی

بهترین بازی اول استودیوی مستقل

بهترین بازی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

بهترین تولید کننده‌ی محتوا

بهترین بازی اکشن

بهترین بازی ماجراجویی اکشن

بهترین نقش آفرینی

بهترین بازی مبارزه‌ای

بهترین بازی خانوادگی

بهترین بازی شبیه‌سازی و استراتژی

بهترین بازی مسابقه‌ای و ورزشی

بهترین کارگردانی بازی

بهترین بازی سال

منبع:دیجی کالامگ

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل