نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

آغاز به کار اولین کنفرانس ملی آسیب‌شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران

اولین کنفرانس ملی آسیب‌ شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران با محوریت "تجربیات و چالش‌های استقرار یادگیری الکترونیکی" با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آغاز به کار کرد.

 استفاده از تجربیات کشورهای موفق جهان در زمینه استفاده از آموزش ‌های الکترونیکی و بررسی میزان اثربخشی استفاده از روش ‌های آموزش الکترونیکی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، از اهداف این همایش است.

بررسی استفاده دائمی از آموزش‌ های الکترونیکی حتی بعد از ریشه‌کن شدن بیماری کرونا و اتخاذ سیاست ‌ها و برنامه‌ریزی ‌های مدون و بهینه در جهت استفاده از آموزش ‌های الکترونیکی در ارائه دروس در تمام ایام و تمام فصول از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس است.

از محورهای مهم این کنفرانس می توان به آینده سازمان‌ها در ایران و جهان با توجه به تحولات در حوزه فناوری‌های یادگیری، جایگاه و اهمیت آموزش و یادگیری الکترونیکی در سازمان‌ها در عصر کرونا و پساکرونا، الگوها و مدل‌های آموزش و یادگیری الکترونیکی، الگوهای طراحی آموزشی در یادگیری الکترونیکی و محتوا و فناوری‌های محتوایی و ابزارهای تعاملی در آموزش و یادگیری الکترونیکی اشاره کرد.

حضور اساتیدی از کشورهای موفق در زمینه اجرای آموزش الکترونیکی

به گفته اباصلت خراسانی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم و دبیر علمی کنفرانس، اساتیدی از کشورهای سوئد، اسپانیا، ایرلند، آلمان، هلند و آمریکا که تجارب موفقی در زمینه اجرای آموزش الکترونیکی داشتند، برای حضور و ارائه گزارش و تجربیات موفق خودشان به کنفرانس دعوت شده‌اند.

اولین کنفرانس ملی آسیب‌ شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران با محوریت "تجربیات و چالش‌های استقرار یادگیری الکترونیکی" امروز و فردا ۲۰ و ۲۱مهرماه به صورت مجازی و حضوری در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برپا است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل