یک شرکت هواپیمایی تایلندی اخیرا در دفتر مرکزی خود یک رستوران موقتی راهاندازی کرده تا پذیرای کسانی باشد که مایلند تجربه منحصر به فرد غذا خوردن در هواپیما را داشته باشند.
این رستوران در روز افتتاح با ارائه منوی اصلی پروازی خود، با استقبال جمعیت زیادی از مشتریها روبرو شد که برای جبران بخشی از درآمد از دست رفته ناشی از کاهش پروازها در دوران شیوع ویروس کرونا راهاندازی شده، چیزی فراتر از غذا ارائه میدهد.
در سالن غذاخوری این رستوران به جای صندلیهای عادی از صندلیهای هواپیما استفاده شده و کافه تریای رستوران با قطعات یدکی هواپیما آراسته شده است.
سرآشپز و خدمه پرواز هم با یونیفرم مخصوص، در حالیکه مشتریها مشغول غذا خوردن هستند به آنها سرویس میدهند.
No tags for this post.