نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری همایش سمن ها با هدف بررسی برنامه ششم توسعه در حوزه محیط زیست

به گزارش ایرنا از سازمان حفاظت محیط زیست، محمد درویش افزود: سازمان های مردم نهاد علاقمند می توانند دیدگاه های خود در مورد موضوع محیط زیست در برنامه ششم توسعه را در این همایش اعلام کنند.

وی با بیان اینکه در آستانه ورود به برنامه ششم توسعه کشور هستیم، گفت: قرار است این بار در تدوین بخش محیط زیست در برنامه ششم نظرات تشکل ها را دریافت کنیم تا فصل محیط زیست در برنامه ششم که از طرف سازمان حفاظت محیط زیست اعلام می شود، شامل نظرات کارشناسان، فعالان، دوستداران و تشکل های محیط زیستی باشد. 

درویش از تمام تشکل هایی که علاقمند به وزین شدن بخش محیط زیست در برنامه ششم توسعه هستند، خواست در این همایش سراسری که با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود، شرکت و پیشنهادات خود را اعلام کنند.

وی از قرار گرفتن پیش نویس بخش محیط زیست برنامه ششم توسعه در پورتال اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و گفت: تشکل های زیست محیطی و فعالانی که بخش محیط زیست برای آنها مهم است، می توانند دیدگاه خود را در این همایش ارایه کنند تا برنامه با کیفیت تری برای تصویب به صحن بهارستان ارسال شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل