نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری پانزدهمین کنگره پریودنتولوژی با هدف معرفی روش های نوین درمانی دهان و دندان

به گزارش ایرنا از انجمن علمی پریودنتولوژی ایران، دکتر عباس سیدشاکری دبیر اجرایی این کنگره با اعلام این خبر افزود: در پانزدهمین کنگره انجمن علمی پریودنتولوژی ایران مباحث متعددی از جمله شناخت بیماری و درمان های غیرجراحی و جراحی پریودنتال (بافت های نگهدارنده دندان)، آثار بیماری های پریودنتال بر سلامت عمومی، طرح درمان های کارآمد در بازسازی ضایعات استخوانی اطراف دندان های طبیعی و ایمپلنت از طرف برخی از مشهورترین دانشمندان و محققان این علوم نقد و بررسی می شود.

وی از پروفسور آلبرکسون رییس مرکز تحقیقات دانشگاه گوتنبرگ سوئد و پروفسور برنمارک بنیانگذار روش نوین ایمپلنت دندانی، به عنوان میهمان خارجی این کنگره نام برد. 

شاکری اظهار کرد: پروفسور ونگ سرپرست تخصصی دانشگاه میشیگان و پروفسور دوهان از آمریکا در مورد کاربردهای فاکتورهای رشد در درمان های بازسازی بافتی سخنرانی می کنند. همچنین چند سخنران بین المللی دیگر از کشورهای ایتالیا، بلژیک و ترکیه که همگی از استادان حاذق هستند در این کنگره حضور می یابند و در مورد شیوه های جدید درمان بازسازی استخوان و پروتکل های درمانی به ایراد سخنرانی می پردازند.

دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره انجمن علمی پریودنتولوژی ایران تصریح کرد: متخصصان پریودنتیکس و متخصصان سایر رشته های مرتبط با پریودنتولوژی و ایمپلنت های دندانی و نیز دندانپزشکان عمومی، مخاطبان برنامه های علمی پانزدهمین کنگره انجمن علمی پریودنتولوژی ایران هستند.

شاکری افزود: علاوه بر آن به دلیل اهمیت فراوان کنترل بهداشت دهان و دندان، سمپوزیوم بهداشت کاران دهان و دندان در روزهای دوم و سوم کنگره و دومین تورنومنت سراسری دانشجویان دندانپزشکی کشور همزمان با این کنگره برگزار می شود. 

همزمان با این کنگره، نمایشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی نیز با حضور شرکت های تولیدکننده و واردکننده در زمینه ایمپلنت های دندانی، مواد بازسازی کننده و تجهیزات دندانپزشکی برگزار می شود. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل