فیت بیت ساعت های هوشمند جدید عرضه کرد

ساعت های هوشمند جدید فیت بیت از سری سنس هستند و البته برخی ساعت های هوشمند دیگر این شرکت نیز به روزرسانی شده اند. علاوه بر فیت بیت سنس ساعت های ورسا ۳ و اینسپایر ۲ نیز به روزرسانی شده و به عنوان مدل های تازه به بازار آمده اند.

مدل های مختلف ساعت های جدید فیت بیت مجهز به حسگرهایی هستند که به کنترل نگرانی و اضطراب و نیز پایش وضعیت سلامت بدن کمک می کند. از سوی دیگر این ساعت ها دارای جی پی اس هستند و از این طریق ردگیری مسیر حرکت و دوچرخه سواری تسهیل می شود.

این ساعت ها برای اندازه گیری فعالیت الکترودرمال بدن نیز قابل استفاده هستند و از این طریق می توان به مدار تعریق بدن هم پی برد. توجه به این جزئیات اندازه گیری دقیق مقدار کالری سوخته شده بدن را ممکن می کند.

ساعت های هوشمند جدید فیت بیت می تواند بی نظمی های ضربان قلب را نیز شناسایی کنند. پیش از این ساعت اپل و ساعت گالکسی واچ ۳ سامسونگ به چنین قابلیتی مجهز شده بودند.

برنامه ریزی و مدیریت خواب، شمارش قدم ها و امکان کنترل با فرمانی صوتی از طریق الکسای آمازون و گوگل اسیستنت از جمله قابلیت های ساعت های فیت بیت است. قیمت مدل های مختلف این ساعت ها از ۲۳۰ تا ۳۳۰ دلار در نوسان است.

منبع:فارس

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا