نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

وزیر علوم سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان را گرامی داشت

در متن پیام منصور غلامی آمده است: بیست و ششم مرداد ماه سال ۱۳۶۹ برگ زرینی در تاریخ کشور ایران است. در این روز فرزندان غرورآفرین این سرزمین که با پایمردی و مقاومت وصف ناپذیر خود رسم و آیین آزادگی و صبوری را معنایی تازه بخشیده و جهانیان را متحیر صبر و استقامت خود ساخته بودند، با کمال افتخار و سرفرازی به آغوش کشور بازگشتند.

در ادامه این پیام وزیر علوم آمده است: مایه افتخار است برای خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور که در جمع خود بهره مند از حضور اثرگذار آزادگان و ایثارگران است.

وزیر علوم در این پیام تاکید کرد: وظیفه خود می دانم این روز بزرگ را که همواره در تاریخ بلند این سرزمین ماندگار و یادآور رشادت های سرفرازان این دیار خواهد بود، خدمت یکایک آزادگان بزرگوار و خانواده های محترم شان که در کسوت اعضای محترم هیأت علمی، مدیران و کارکنان و دانشجویان عزیز که در دانشگاه ها و مراکز پزوهشی کشور ایفای نقش می کنند، تبریک و تهنیت عرض کنم.

این پیام می افزاید: سلامتی، عزت و توفیق روزافزون این گرانمایگان را آرزومندم. همچنین سلام و درود دارم بر ارواح طیبه عزیزانی که در ایام اسارت به درجه شهادت نائل آمدند و یا در دوران بعد از آزادی به لقاء حق پیوسته اند. یاد و راه همه آنها را گرامی داشته و علو درجات را از درگاه حق برای آنان مسألت داریم.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل