این کنفرانس توسط موسسه آموزش عالی چک و دانشگاه فنی پراگ سازماندهی شده و فرصت مناسبی برای به اشتراک گذاشتن ایدهها میان پژوهشگران، کارشناسان، اساتید و دانشجویان رشتههای مدیریت و اقتصاد و شاخههای مرتبط است.
محورهای اصلی این کنفرانس عبارتند از :
مدیریت
آموزش مدیریت
آموزش و توسعه
رفتار سازمانی
روش تحقیق
علوم اجتماعی و کسب و کار
فناوری و مدیریت فناوری
مدیریت ریسک
مدیریت انتقادی
مدیریت حمل و نقل و ارتباطات از راه دور
اقتصاد
رشد اقتصادی
کسب و کار بینالمللی
اقتصاد کلان
اقتصاد خرد
اقتصاد مدیریتی
اقتصاد حمل و نقل
بازاریابی
استراتژی بازاریابی
بازاریابی شرکتی
آخرین مهلت ارسال مقالات 20 سپتامبر (29 شهریور) اعلام شده است. مقالات برگزیده در Proceedings of IAC-MEM 2015 منتشر خواهند شد.
علاقمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس مراجعه کنند.
No tags for this post.