نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

بازار مجازی پژوهش وفناوری راه اندازی می شود

به گزارش ایرنا ازصندوق حمایت ازپژوهشگران وفناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،راه اندازی بازار مجازی پژوهش و فناوری یکی از فعالیت های جدید صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که در آن دستاوردهای پژوهشی، فناوری، نوآوری و تجاری سازی به طور مجزا ارائه می شود.

به عنوان نمونه در بخش دستاوردهای فناورانه، دستاوردهای منجر به نمونه محصول و یا دانش فنی در کنار اختراعات بین المللی ثبت شده معرفی وعرضه شده اند، از جمله دستاوردهای فناورانه ای که منجر به نمونه محصول شده است.

حمایت ازهمایش ها و رخدادهای علمی ونیزحمایت مالی از پژوهشگران، دانشمندان و فناوران خارج کشور برای حضوردر مراکزعلمی وفناوری از دیگر فعالیت های جدید صندوق است که در دستور کار خود قرار داده است. 

برگزاری همایش های علمی به عنوان یکی از روش های علمی و فناورانه جهت تسهیل و انتشار دانش جدید، تجارب و یافته های تحقیقاتی از دیربازمورد توجه محققین ودانشمندان بوده است، از این رو صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی درصدد است از رخدادهای علمی و فناوری که در راستای ماموریت و وظایف اساسی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین ماموریت و چشم انداز خود می باشد حمایت می کند.

این تصمیم به منظور استفاده از دانش و تجربیات اساتید و صاحبنظران ایرانی و غیر ایرانی مقیم خارج از کشور و در راستای توسعه علمی و فناوری در سطح ملی و بین الملل اتخاذ شده است.
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل