کابین کارآمد ضدعفونی کننده ساخته شد

 مدیر عامل شرکت شکوفا خلاق کارو درباره این کابین گفت: سیستم این کابین بر اساس انحلال گاز ازن در آب عمل می کند گاز ازن فعال است و توانایی اکسید کردن بالایی دارد و در مواجهه با ویروس باکتری و قارچ ها می تواند دیواره سلولی را از بین برده، وارد سلول شده و آنها را از بین ببرد.

احسان طغرایی افزود: گاز ازن بعد از ۱۵ دقیقه تبدیل به اکسیژن می شود و هیچگونه عوارضی بر روی محیط زیست ندارد این کابین نیز به وسیله یک ژنراتور ازن کار می کند.
وی ادامه داد: ژنراتور از اکسیژن هوا تغذیه می کند و آن را به گاز ازن تبدیل می کند و گاز ازن نیز در سیکل خاصی با آب محلول می شود و این محلول توسط آب پاش پودر شده و روی افراد پاشیده می شود و کل کابین به صورت هوشمند عمل می کند.
طغرایی تاکید کرد: موتور ژنراتور دستگاه تولید داخل است و به صورت کامل توسط تیم شرکت طراحی شده است و نسبت به نمونه خارجی هم در قیمت و هم در کیفیت مزیت بالاتری دارد.
به گفته وی کابین ضد عفونی کننده قابل تنظیم بر اساس نیاز برای مکان‌های با تراکم بالا و پایین است و نمای بیرونی و داخل کابین متناسب با سفارش و نیاز مشتری طراحی می‌شود.
شرکت پیشرو صنعت آوران رایان گچساران نیز در چند مرحله با استفاده از پهپادهای محلول پاش اقدام به گند زدایی و ضدعفونی بیمارستان ها و مکان های پر خطر شهر یاسوج و گچساران کرد.
شرکت دانش بنیان الکترو طب آسیا نیز اقدام به تهیه ژل ضد عفونی کننده برای کادر درمان و مردم عادی کرد. چهار واحد فناور مستقر در پارک نیز با ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی، امکان خرید خرید غیر حضوری و سریع را برای شهروندان فراهم کردند و چند شرکت دیگر نیز بسترهای لازم برای ارایه خدمات آموزشی را فراهم کردند.
در حوزه تب سنج های دیجیتال و همچنین سیستم های غربالگری بیماران کرونایی، شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد صاحب ایده های ویژه هستند.
در حال حاضر ۳۵ واحد فناوری و ۴ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در حال فعالیت هستند. گفتنی است پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد جز جوانترین پارک های کشور است که در سه سالی که از افتتاح این پارک می گذرد اقدامات خوبی در آن انجام شده و فناوران و صاحبان ایده نیز به خوبی از آن استقبال کرده اند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا