نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

کابین کارآمد ضدعفونی کننده ساخته شد

 مدیر عامل شرکت شکوفا خلاق کارو درباره این کابین گفت: سیستم این کابین بر اساس انحلال گاز ازن در آب عمل می کند گاز ازن فعال است و توانایی اکسید کردن بالایی دارد و در مواجهه با ویروس باکتری و قارچ ها می تواند دیواره سلولی را از بین برده، وارد سلول شده و آنها را از بین ببرد.

احسان طغرایی افزود: گاز ازن بعد از ۱۵ دقیقه تبدیل به اکسیژن می شود و هیچگونه عوارضی بر روی محیط زیست ندارد این کابین نیز به وسیله یک ژنراتور ازن کار می کند.
وی ادامه داد: ژنراتور از اکسیژن هوا تغذیه می کند و آن را به گاز ازن تبدیل می کند و گاز ازن نیز در سیکل خاصی با آب محلول می شود و این محلول توسط آب پاش پودر شده و روی افراد پاشیده می شود و کل کابین به صورت هوشمند عمل می کند.
طغرایی تاکید کرد: موتور ژنراتور دستگاه تولید داخل است و به صورت کامل توسط تیم شرکت طراحی شده است و نسبت به نمونه خارجی هم در قیمت و هم در کیفیت مزیت بالاتری دارد.
به گفته وی کابین ضد عفونی کننده قابل تنظیم بر اساس نیاز برای مکان‌های با تراکم بالا و پایین است و نمای بیرونی و داخل کابین متناسب با سفارش و نیاز مشتری طراحی می‌شود.
شرکت پیشرو صنعت آوران رایان گچساران نیز در چند مرحله با استفاده از پهپادهای محلول پاش اقدام به گند زدایی و ضدعفونی بیمارستان ها و مکان های پر خطر شهر یاسوج و گچساران کرد.
شرکت دانش بنیان الکترو طب آسیا نیز اقدام به تهیه ژل ضد عفونی کننده برای کادر درمان و مردم عادی کرد. چهار واحد فناور مستقر در پارک نیز با ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی، امکان خرید خرید غیر حضوری و سریع را برای شهروندان فراهم کردند و چند شرکت دیگر نیز بسترهای لازم برای ارایه خدمات آموزشی را فراهم کردند.
در حوزه تب سنج های دیجیتال و همچنین سیستم های غربالگری بیماران کرونایی، شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد صاحب ایده های ویژه هستند.
در حال حاضر ۳۵ واحد فناوری و ۴ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در حال فعالیت هستند. گفتنی است پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد جز جوانترین پارک های کشور است که در سه سالی که از افتتاح این پارک می گذرد اقدامات خوبی در آن انجام شده و فناوران و صاحبان ایده نیز به خوبی از آن استقبال کرده اند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل