ارتقاء 50 برند فراورده‌های غذایی آسیا- اقیانوسیه به سطح جهانی

به نقل از سایت خبری غذای استرالیا (Australian Food News) و بر اساس بازارسنجی‌های شرکت بین‌المللی تحقیقات بازار یورو مانیتور (Euromonitor)، بسیاری از برندهای صنایع غذایی بسته‌بندی‌شده در آسیا و اقیانوسیه در یک دهه اخیر، نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای را در تنوع‌بخشی، رشد و توسعه بازار جهانی، برعهده‌گرفته‌اند.

به گزارش این منبع تحقیقاتی معتبر، برند کاله در کنار برندهایی شناخته‌شده و جهانی چون کلاگز، لییز، کدبوری، ریگلیز، کرفت، کنور، نوتلا و … در ردیف پنجاه برند تعیین‌کننده صنعت غذای جهان قرارگرفته و در کنار این رقبای قدرتمند، جایگاه 48 ام را به خود اختصاص داده است. این امر شاهدی است بر روند رشد و پیشرفت صنایع غذایی بسته‌بندی‌شده در ایران و گواهی است بر به ثمر رسیدن تلاش‌های بنیان‌گذار این بزرگ‌ترین شرکت صنایع غذایی ایرانی به تکریم جایگاه مصرف‌کننده ایرانی و نزدیک نمودن ذائقه‌ی آنان به استانداردهای جهانی.

در نگاره ارائه شده در سايت که در سال 2004 را با 2015 مقايسه كرده به وضوح پيشرفت يك برند ايراني «كاله» كه از رتبه زير پنجاه به رتبه 48 ارتقاء يافته. را می توان مشاهده  کرد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا