نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تولید بردهای الکترونیکی صنایع لوازم خانگی با دانش ایرانی

کیومرث نجف وند، مدیرعامل  شرکت نوران سازه رهاورد آویژه مستقر در پارک علم و فناوری البرز با اعلام این خبر خاطرنشان کرد : فعالیت من در حوزه الکترونیک و بردهای سیستم کنترل الکترونیک در حوزه لوازم خانگی است. من از بچگی علاقمند به این رشته بودم و همیشه به دنبال استفاده از وسایل الکترونیکی کوچک بودم.

وی افزود:در سال ۹۵  شروع به طراحی بردهای لوازم خانگی کردم. در همان زمان یکی از کمپانی های وارد کننده جارو شارژی با مشکل خرابی برد های این محصولات مواجه شده بود و توانایی واردکردن برد ها را هم نداشت زیرا خط تولید این برد ها در خارج از کشور متوقف شده بود.من از طریق یکی از دوستان با این شرکت همکاری کردم و این برد هارا برای آنها طراحی کردم.

وی با بیان تجربیات و تشریح شکست ها و موفقیت هایش اظهار داشت :در آن  زمان اتفاق خوبی هم افتاد که آن ممنوعیت واردکردن قطعات الکترونیکی از کشور چین بود، لذا ما توانستیم بین کمپانی های داخلی شروع به بازار یابی کنیم و از این مرحله به بعد بستر و زمینه کارآفرینی برای تیم ما فراهم گردید و شرکت نوران سازه توانست با سه شرکت بزرگ و مادر در حوزه صنایع لوازم خانگی در زمینه طراحی ، تولید و کاربرد برد های الکترونیکی به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

وی گفت:  کسب وکار ما،  یک کسب و کار خانوادگی است و در قالب این کسب و کار توانسته ایم ۱۵ نفر را به صورت مستقیم و حدود دو برابر این تعداد را به صورت غیر مستقیم شاغل کنیم.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل