نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نظارت هوشمند بر دور کاری شرکت‌ها

فرخ ابراهیمی نژاد طراح این سامانه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پیاده سازی سامانه اتوماسیون اداری، گفت: این سامانه ظرفیت سرویس دهی به بیش از یک میلیون شرکت را به طور همزمان دارد و می‌تواند به عنوان یک کارمند هوشمند تمامی خدمات اتوماسیون اداری و نظارت را کنترل و ساماندهی کند.

وی با تاکید بر اینکه نرم افزار این سامانه با هدف تسهیل ابزارهای مدیریتی برای رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ کدنویسی شده است، اظهار کرد: در این سامانه هوشمند بیش از ۳۰ خدمت اداری نظیر "ورود و خروج"، "منشی"، "اندیکاتور"، "آمار"، "بایگانی"، "حسابداری"، "میزان بازدهی کارمندان" به صورت رایگان در اختیار صاحبان شرکت‌ها قرار گرفته است.

ابراهیمی‌نژاد امنیت این سامانه را در سطح امنیت سامانه‌های بانکی دانست که در آن امکان هک و یا نفوذ در آن امکانپذیر نیست، خاطرنشان کرد: بر همین اساس برای بالاتر بردن ضریب امنیت، مدیران شرکت‌ها و کارخانجات، ابتدا باید در بستر وب و تنها از طریق سیستم رایانه‌ای، در این سامانه ثبت نام و پس از تکمیل ثبت شرکت تمام فرایندهای شرکت خودکار خواهد شد.

به گفته وی آموزش استفاده فقط در چند دقیقه به صورت رایگان و از طریق این سامانه قابل دسترسی است پس از آن مدیران می‌توانند اپلیکیشن همراه را روی گوشی‌های خود نصب کنند.

مجری طرح ادامه داد: از این پس نظارت در شرکت‌ها کاملا هوشمند خواهد شد به گونه‌ای که اگر کارمندی تاخیر داشته باشد بلافاصله سامانه برای مدیر  پیامکی را ارسال می‌کند و زمان ورود نام کارمند را برای مدیر شرح خواهد داد.

وی پیاده سازی این سامانه را در راستای نامگذاری سال جهش تولید و رونق اقتصادی، به منظور حذف کامل کاغذ در اماکن اداری، سرعت بخشیدن به فعالیت روزانه شرکت‌ها و همچنین مدیریت هوشمند از راه دور با ضریب خطای صفر، عنوان کرد.

ابراهیمی‌نژاد با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا و لزوم دورکاری کارمندان، این سیستم شرایط دور کاری را برای شرکت‌ها فراهم خواهد کرد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل