نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

کنفرانس برند و تبلیغات در سریلانکا

از اهداف کلیدی در سازماندهی این کنفرانس، ترویج تحقیقات در حوزه برندسازی و تبلیغات، تعامل هرچه بیشتر میان کارشناسان جوان و صاحبنظران برجسته این حوزه از سراسر جهان، برقراری ارتباط میان سرمایه‌گذاران و صنعت در زمینه تجاری و تحقیقاتی عنوان شده است.

برخی از مهمترین محورهای این کنفرانس عبارتند از :

– استراتژی های ساختاری برای برندسازی

– جنبه‌های رفتاری برندسازی

– بازاریابی برای ایجاد برند

– برندسازی در عصر دیجیتال

– برندسازی و چالش‌های پیش رو

– برندسازی جهانی و بازاریابی بین‌المللی

– برندسازی و گردشگری

 

آخرین مهلت ارسال مقالات 15 اوت (24 مرداد) اعلام شده است. مقالات برگزیده در مجلات IJABIM و SLJM منتشر خواهند شد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس مراجعه کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل