آسمان تهران فردا ابری است

صادق ضیاییان در گفت و گو با مهر، با اشاره به پیش بینی وضعیت هوا بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی گفت: امروز در شمال شرق، شرق، نیمه شرقی سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز شرقی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بارش در شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و شرق مازندران شدت دارد.

به گفته ضیاییان، روز چهارشنبه با گذر سامانه بارشی از شمال غرب کشور در شمال غرب، غرب و دامنه‌های زاگرس در دامنه‌های جنوب غرب کشور و مناطقی از استان‌های فارس و اصفهان و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در استان‌های آذربایجان غربی، غرب کردستان، جنوب آذربایجان شرقی و شمال شرقی بارش شدت خواهد داشت گفت: در غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. پنجشنبه در نوار شمالی کشور و دامنه‌های زاگرس در جنوب غرب کشور در استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، یزد و کرمان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: جمعه به همراه عبور متناوب امواج از نیمه شمالی کشور در شمال شرق، شرق و شمال غرب بارش باران گاهی رعد و برق و در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه جنوبی البرز در استان قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه شنبه گستره بارش علاوه بر مناطق ذکر شده سواحل شمالی کشور را نیز فراخواهد گرفت، گفت: یکشنبه بارش فقط در نوار شمالی کشور ادامه خواهد داشت، همچنین سه شنبه در برخی نقاط استان‌های سمنان، تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی، اصفهان و یزد وزش باد نسبتاً شدید رخ خواهد داد. نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز امروز مواج است. آسمان تهران امروز قسمتی ابری و در برخی ساعات وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود. در روز طبیعت آسمان پایتخت قسمتی ابری است و در بعدازظهر شاهد وزش باد و بارش پراکنده در اوایل شب خواهیم بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا