نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

راه‌اندازی استارت‌آپ دامپزشکی در استان بوشهر

دکتر محمد مهدی سیمرونی در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: استارت آپ (vetel) وتل به عنوان اولین رسانه اجتماعی در حوزه دامپزشکی در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا برای بهره برداران از خدمات دامپزشکی و به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک و ارائه خدمات یکسان به دورترین نقاط کشور و با شعار «دامپزشکی بدون مرز» فعالیت خود را از شهرستان جم در استان بوشهر آغاز کرد.

وی افزود: این استارت آپ دارای 5 فاز است که فاز اول آن طراحی و ارائه ی اپلیکیشن وتل بوده که توسط دکتر یونس حق شناس از دامپزشکان جوان و خلاق استان بوشهر و رئیس دامپزشکی شهرستان جم به اتمام رسیده و در حال حاضر به صورت رایگان از طریق گوگل پلی قابل دانلود می باشد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان بوشهر عنوان کرد: این استارت آپ سعی بر آن دارد که همزمان با پیشرفت تکنولوژی در دنیای مدرن امروزی و با استفاده از ابزارهای الکترونیک، محدودیت های مکانی و زمانی برای استفاده از خدمات تخصصی دامپزشکی را به حداقل برساند.

سیمرونی خاطرنشان کرد: استارت آپ vetel با امکان دسترسی نامحدود تمام بهره برداران به دامپزشکان در هر زمان و مکان، مسبب کاهش ترددهای غیر ضروری و رعایت اصول قرنطینه ای در شرایط کنونی شده و اولین استارت آپی خواهد بود که در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، به خانواده بزرگ پرورش دهندگان دام، طیور و آبزیان کشور، کمک خواهد کرد.

 لینک ثبت نام جهت دامپزشکان علاقه مند به همکاری Core.vetel.ir است که از گوگل پلی قابل دانلود بوده و به زودی از طریق کافه بازار نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل