شرکت‌های بیمه در تعطیلات نوروز هم در خدمت مردم هستند

غلامرضا سلیمانی‌ رئیس کل بیمه مرکزی، در ارتباط زنده با شبکه خبر اعلام کرد: صنعت بیمه همواره در خدمت مردم بوده و در مدت شیوع بیماری کرونا متأسفانه 7 نفر از همکاران ما در صنعت بیمه به خاطر ارتباط با مردم به این بیماری مبتلا شده و فوت کردند، با این وجود نمایندگان شرکت‌های بیمه‌ای در سراسر کشور همچنان به ارائه خدمات به مردم ادامه می‌دهند.

سلیمانی گفت:‌ کارکنان صنعت بیمه 85 میلیارد ریال برای تهیه تجهیزات پزشکی و اعطای آن به بیمارستان‌ها کمک جمع‌آوری کرده و 30 هزار بسته تجهیزات پزشکی مانند ماسک و انواع مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش یکبار مصرف تهیه کرده و به بیمارستان‌ها اهدا کردند.

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: همچنین شرکت بیمه دی 10 هزار بسته تجهیزات پزشکی و بهداشتی تهیه کرده و در اختیار خانواده محترم شهدا و جانبازان قرار داده است. 

وی افزود: ما به شرکت‌های بیمه‌ای اعلام کرده‌ایم، لزومی ندارد که اسناد پزشکی برای پرداخت هزینه بیماران را به صورت فیزیکی دریافت کنند، بلکه شرکت‌های بیمه‌ای می‌‌توانند، به صورت علی‌الحساب مبالغی به بیمارستان‌ها و بیماران بپردازند و سر فرصت دو ماهه این اسناد را دریافت کنند.

سلیمانی همچنین گفت: پرداخت هزینه‌هایی که باعث کاهش هزینه درمان بیماران کرونایی می‌شود، در اولویت قرار دارد و شرکت‌های بیمه‌ای برای تأمین مالی بیمارستان‌ها و مردم وظیفه دارند منابع مورد نیاز آنها را سریع‌تر در اختیارشان قرار دهند.

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: معتقدیم صنعت بیمه هم مانند صنعت بانکداری و سایر دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمت به مردم یک کار خداپسندانه انجام می‌دهند و در ایام تعطیل همه شرکت‌های بیمه‌ای به صورت شیفتی و آنکال (آماده‌باش) به ارائه خدمات به مردم می‌پردازند.

وی گفت:‌ شرکت‌های بیمه‌ای اختیار پرداخت غرامت‌ها و هزینه بیماران را دارند و خود ما در بیمه مرکزی در تعطیلات نوروز هم سرکار هستیم و آماده ارائه خدمت به مردم ایران خواهیم بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا