افزایش خدمات غیرحضوری حوزه شهرسازی در پایتخت

دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط ویژه شهر تهران در مقابله با شیوع کرونا و با همکاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سعی کردیم تعداد دیگری از سرویس‌های شهرسازی که در آن شهروندان الزام به حضور در دفاتر خدمات الکترونیک شهر داشتند را بصورت غیرحضوری نیز ارائه نماییم و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir به صورت غیرحضوری این خدمات را دریافت نمایند.
به گفته فرجود ، خدمات پایان کار آپارتمانی، دریافت رسید نقشه و دریافت فرمهای عوارض و خلافی از جمله مهمترین خدماتی است که در این مرحله بصورت غیر الکترونیک نیز ارائه شده اند و برای دریافت آنها دیگر لزومی به حضور در دفاتر خدمات الکترونیک یا سایر واحدهای شهرداری نیست ، شهروندان همچنین می‌توانند فرم‌های اعلام عوارض صدور پروانه و عوارض نظارت فنی  را در «سامانه تهران من» مشاهده کنند .
فرجود تاکید کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران پیش از این و با هدف هوشمندسازی سرویس‌های شهرسازی، «کارتابل شهروندی شهرسازی» را در سامانه تهران من راه اندازی کرده است که علاوه بر خدمات فوق ، شهروندان می‌توانند اطلاعات کامل و سوابق پرونده های شهرسازی خود را مشاهده نمایند .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا