گرانترین کادیلاک دنیا

کادیلاک در پلتفرم آلفای جنرال موتورز سدان های بسیار زیبایی را از سال 2012 روی خط تولید قرار داده است. این محصولات بویژه در بخش دماغه و گرافیک چراغ های اصلی فوق العاده زیبا و جذاب هستند.

به تازگی مدل 2020 سدان CT4-V کادیلاک در گرانترین تریم آن قیمت گذاری شده که باتوجه به ظاهر و امکاناتی که همراه خود دارد می توان آنرا یکی از رقابتی ترین سدان های بازار در شرایط فعلی دانست.

سی تی4-وی در نمونه محور عقب از 45490 دلار در کاتالوگ 2020 کادیلاک قیمت خورده و نمونه تمام چرخ محرک آن نیز از 46590 دلار به مشتریان عرضه می شود. انتخاب آپشن از تزئینات، امکانات کابین و رینگ های 20 اینچی گرفته تا ویژگی های ایمنی قیمت این سدان را در نهایت به 58725 دلار می رساند.

برای مثال تهویه و ماساژور صندلی جلو 1600 دلار برای مشتری هزینه دارد. انتخاب سیستم صوتی برند بوز و ناوبری ماهواره ای هم 800 دلار بر قیمت خودرو می افزاید. سانروف برقی هم 1050 دلار آب می خورد. اگر کالیپرهای قرمز رنگ برمبو سری V را هم سفارش دهید باید 595 دلار برای آن پرداخت کنید و به همین ترتیب امکانات و جزئیات بیشتر قیمت محصول را تا عددی که بدان اشاره کردیم یعنی 58725 دلار افزایش خواهد داد.

از امکانات کابین می توان به 14 اسپیکر از برند حرفه ای بوز، شارژر بی سیم، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، گرمکن و تهویه صندلی ردیف جلو، گرمکن فرمان، تهویه هوشمند، نورپردازی داخلی، نمایشگر لمسی 8 اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر هدآپ و … اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز ویژگی هایی مانند: کروز کنترل هوشمند، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نمایشگر نقاط کور دید راننده، سنسور برخورد از جلو و عقب، نوربالای اتوماتیک، ترمز اضطراری و … حاضر هستند.

در این محصول از موتور 4 سیلندر 2.7 لیتری توربو با 325 اسب بخار خروجی و گشتاور 381 پوندفوت استفاده شده که این مجموعه با یک جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است.  

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا