کتاب‌های برتر تنوع زیستی تقدیر شدند

محمد مدادی گفت: دبیرخانه اولین همایش ملی تنوع زیستی در نظر دارد کتاب های برتر در حوزه تنوع زیستی را معرفی و از مولفان آنان تقدیر کند.

وی افزود: تمام محققان و پژوهشگرانی که دارای کتاب های چاپ شده در موضوعات مرتبط با تنوع زیستی هستند می‌توانند در این فراخوان شرکت کرده و کتاب های برتر پس از طی فرایند داوری براساس نظر کمیته علمی انتخاب و معرفی خواهند شد.

دبیر علمی همایش ملی تنوع زیستی گفت: همه قالب ها شامل تالیف، گردآوری و ترجمه امکان شرکت در فراخوان را خواهند داشت و کتاب ها باید در بازه زمانی پنج سال اخیر(۱۳۹۳- ۱۳۹۸) به چاپ و یا تجدید چاپ رسیده باشند.

به گفته دبیر علمی اولین همایش تنوع زیستی اطلاعیه تکمیلی شامل شرایط، نحوه ارسال آثار و فرایند داوری فردا در سایت همایش به نشانی biodiversitycongress.ir منتشر می شود و علاقمندان می توانند طبق آن آثار خود را ارسال کنند. 

کتاب های برگزیده علاوه بر تندیس همایش و تقدیر نامه جایزه نقدی نیز دریافت خواهند کرد. جوایز نقدی کتاب های برتر از طرف دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون تنوع زیستی اهدا خواهد شد.

اولین همایش ملی تنوع زیستی با همکاری معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در خرداد ماه ۹۹ برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا