فراخوان شرکت در نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران منتشر شد

فراخوان شرکت در نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران توسط کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شد. علاقمندان برای حضور در بخش اختراعات برگزیده این رویداد تا ۲۹ اسفند ماه سال جاری فرصت دارند.

این رویداد همچون ویترینی برای نمایش و معرفی اختراعات برگزیده به سرمایه گذاران محسوب می‌شود. همچنین کانون پتنت با برگزاری آن فرصتی برای توسعه مهارت‌های خلاقانه استعدادهای جوان و نوجوان فراهم کرده است.

ارائه دیدگاه‌ها، انتقال تجربیات و به اشتراک گذاری رویکردهای فعالان زیست بوم نوآوری از اهدافی است که برگزاری این رویداد دنبال می‌کند تا همچون پنجره‌ای برای نمایشی متفاوت و هیجان انگیز از برترین اختراعات تاریخ بشر باشد.

کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این رویداد را با عنوان «اکسیر» برگزار می‌کند. این رویداد جامع با مشارکت تمامی بازیگران زنجیره اختراع تا تجاری‌سازی و با تکیه بر رویکردهای آموزشی، ترویجی و شبکه‌سازی برگزار می‌شود تا راهکاری برای فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه این حوزه باشد.

ترویج و آموزش در مسیر خلاقیت منتهی به اختراع برای جامعه جوان و پژوهشگر ایرانی، معرفی ظرفیت‌های عملیاتی پتنت برای جامعه سرمایه‌گذار کشور، خلق فرصتی برای الهام‌بخشی، گفت‌وگو و همفکری بین بازیگران زیست‌بوم نوآوری کشور با محوریت پتنت و معتبرسازی مجدد مفهوم پتنت برای بازیگران دولتی و غیردولتی زیست‌بوم نوآوری در کشور برخی از کارکردهای این رویداد معرفی شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا