چه اشتباهاتی مانع رفتارهای نوآورانه می شود؟

مهندس ولدخانی امروز ۳۰ بهمن ماه در افتتاحیه شانزدهمین همایش و دهمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها در تالار علامه امینی دانشگاه تهران با بیان اینکه به زودی شاهد دستاوردی از سازمان ملی بهره‌وری خواهیم بود، در ادامه اظهار کرد: در این برنامه به دنبال عارضه‌یابی نیستیم، بلکه به دنبال فرصت بهبود هستیم؛ البته جریان مالی انقباضی بر روی بسیاری از رویدادها در کشور اثر گذاشت.

دبیر شانزدهمین همایش و دهمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها با بیان اینکه در این رویداد می‌کوشیم به دنبال برنامه‌های اجرایی‌تر و عملیاتی‌تر باشیم، گفت: در میزگردها و پنلها به دنبال پاسخ سوالات و راهکارهای عملی هستیم.

مهندس ولدخانی با بیان اینکه به دنبال نوآوری علمی و عملیاتی هستیم، ادامه داد: اشتباهات فرآیندی، ساختاری، مهارتی و استراتژیک مانع رفتارهای نوآورانه هستند.

وی تصریح کرد: ارتباط الگوهای رفتار کارکنان با نظام پیشنهادها، کاربردهای نوین نظام پیشنهادها در مدیریت شهری و گذار از خلاقیت فردی به گروهی، تأثیر Gamification (بازی وار سازی) در توسعه نظام پیشنهادها، جلب مشارکت مدیران راهگشای اثربخش نظام پیشنهادها، ارائه رویکرد نوین، «صبحی با پیشنهاد» و اپیدمی نوآوری از موضوعات سخنرانی این همایش و جشنواره است.

در پایان مراسم با اعطاء تندیس و لوح از برگزیدگان دهمین جشنواره نظام پیشنهادها تقدیر می‌شود.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا