رویداد نیازهای فناورانه قطعات و تجهیزات بندری برگزار می شود

مسیر بومی‌سازی صنایع مادر کشور از گذرگاه زیست‌بوم فناوری و نوآوری می‌گذرد، گذرگاهی ساخته جوانان و متخصصان ایرانی که مختص خودمان و بر اساس نیازهای داخلی ایجاد شده است.

 زیست‌بومی که در این چند سال با برگزاری رویدادهای فناورانه غنی‌تر و پرجمعیت‌تر شده است، یکی از این رویدادهای فناورانه با هدف تامین قطعات و تجهیزات بنادر  است که  با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

رویداد تقاضامحور قطعات و تجهیزات بندری در پاسخ به نیازهای صنعتی و فناورانه سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ صنعتی فعال در حوزه بنادر و دریا برگزار می‌شود، در این رویداد نیازهای فناورانه سازمان بنادر و دریانوردی به دانش‌بنیان‌ها ارائه می‌شود تا توانمندان، فعالان و دانش‌بنیان‌های این عرصه پاسخی درست و علمی برای آن بیابند.

این رویداد ۱۴ اسفند ماه ۹۸ در حاشیه نمایشگاه نیازمندی‌های حوزه دریا در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود، در این نمایشگاه تمام نیازهای صنعتی و فناورانه به همراه جزئیات قطعات و با حضور کارشناسان مربوطه معرفی می‌شود.

علاقه‌مندان، دانش‌بنیان‌ها و صنعتگران برای ثبت نام در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند می‌توانند با شماره های ۷۶۲۵۱۲۲۴ – ۰۲۱  تماس گیرند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا