نخستین رویداد تخصصی حوزه پوشاک الگو برگزار شد

نخستین رویداد تخصصی حوزه پوشاک " الگو "  باهدف : نوآوری در بازاریابی آنلاین، ارائه تجربیات متخصصان این حوزه، شبکه سازی و برگزاری کارگاه آموزشی، روز یکشنبه مورخ 27 بهمن ماه سال جاری با همکاری جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی، سازمان فناوری اطلاعات ایران ( فاوا )، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، انجمن علمی MBA دانشگاه علامه، گروه پاتکو و شرکت سنجاق در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه واقع در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

در این رویداد فرصتی فراهم شد تا شرکت کنندگان بتوانند رزومه خود را در اختیار حامیان و تیم الگو قرار بدهند و از این طریق تجربه بهتری از شبکه سازی را تجربه نمایند. همچنین کانترهایی جهت مشاوره شغلی تعبیه شده بود تا شرکت کنندگان بهتر بتوانند در زمینه های مختلف کسب و کار مشاوره بگیرند.

از جمله کارگاه های برگزار شده در این رویداد می توان به کارگاه مدیریت برندسازی کسب و کارهای پوشاک، کارگاه کمپین های بازاریابی دیجیتال و کارگاه بازاریابی محتوا اشاره کرد.

در بخش اول این رویداد کاوه یزدی فرد (مربی نوآوری کسب و کارها و مدیر ارشد نوآوری شرکت سحاب پرداز) در خصوص نوآوری در  mvp  و محصول کسب و کارهای اینترنتی پوشاک ، سام ضرابی (مدیر گسترش هلدینگ زیوان تجارت گلدیس) با موضوع خرده فروشی در مراکز خرید پوشاک و سهراب رحیمی ( مشاور برندینگ کسب و کارهای پوشاک ) با موضوع مدیریت برندسازی در کسب وکار پوشاک – بازاریابی و برندسازی به سخنرانی پرداختند.

در پنل دوم رویداد، کارآفرینان صنعت پوشاک و کارشناسان این حوزه : دکتر شریعت پناهی ( مدیر اداره مشاوره و خانواده اداره کل امور بانوان شهرداری تهران ) و بنیامین اسلامی ( مدیر عامل پوشاک الیاف طبیعی آندیا ) از راههای موفقیت، فرصت ها و چالش ها در این صنعت صحبت کردند و راهکارهایی در راستای فروش و طراحی و تولید و بازاریابی محصولات ارائه نمودند.  

در بخش سوم نیز منوچهر صدری خانلو ( مدیر عامل شرکت بازار آنلاین خدمات سنجاق ) در خصوص ترندهای محتوایی در تبلیغات همسان پوشاک و حامد وثوقی (مشاور و استراتژیست دیجیتال مارکتینگ وموسس آژانس دیجیتال مارکتینگ نادین ایده ) با موضوع کمپین های بازاریابی دیجیتال- اینفلوئنسر مارکتینگ صحبت کرد.

سپس در پنل نوآوری استارتاپ ها به گفت و شنود با علی عموزاده ( مدیر ارشد اجرایی فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل ) ، مهرشاد موسی خانی (موسس و مدیر عامل شرکت جستجوگر اینترنتی لباس بوتیک )، سارا هاشمی (موسس و مدیر عامل اپلیکیشن وینک ) و مهدی محسنیان (موسس و مدیر عامل شبکه اجتماعی تخصصی برندهای مد و پوشاک برندکده) پرداخته  شد.

از دیگر برنامه های اجرایی این رویداد دریافت رزومه از شرکت کنندگان و معرفی آنان به استارتاپ ها و شرکت های حاضر در رویداد جهت مصاحبه کاری ، بازدید از شرکت دیجی کالا و مشاوره شغلی جهت مشاوره شرکت کنندگان و شبکه سازی و پرسش و پاسخ با دیگر شرکت کنندگان، حامیان و سخنرانان رویداد در راستای ارتباط و تعامل مضاعف بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا