سوپرسل خبر از بازی جدید خود داد

در همین توئیت سوپرسل با اشاره به عدد 26 و کلمه‌ی «بتا» اعلام کرده بود که از 26 اوت بتای این بازی در دسترس برخی بازی‌کنندگان قرار خواهد گرفت. اتفاقی که در حال حاضر برای کاربران گوگل پلی در کشورهای کانادا، استرالیا و زلاند نو افتاده است.

این‌طور که پیداست Rush Wars یک بازی استراتژیک جدید است که المان‌های بسیاری را از بازی‌های دیگر سوپرسل با هم تلفیق کرده و یک جا در گیم‌پلی خود ارائه می‌دهد. مشخصا بازی Rush Wars تفاوت زیادی با عناوینی که این استودیوی بازی‌سازی را شناخته‌شده کردند ندارد.

تریلر بتای این بازی که در همین مطلب تماشا می‌کنید، برخی از این مکانیک‌ها را نشان می‌دهد. ساز و کارهایی که انتظار داریم در نسخه‌ی نهایی بازی ببینیم.

اولین نکته این است که شما گروه خود متشکل از شخصیت‌های قابل بازی که در طول بازی باید با استفاده از جعبه‌های جایزه‌ای که کسب می‌کنید به دست آورید، را ساخته و برای پیدا کردن طلا برای حمله به معادن آماده می‌کنید.

در کنار آن، باید برای محافظت از معدن طلای خودتان هم تدارکاتی فراهم کنید و به همین خاطر است که ساختار بازی در این مقطع از گیم‌ پلی شباهت زیادی به بازی‌های دفاع از قلعه پیدا می‌کند.

در حقیقت بازی راش وارز تجمیع همه‌ ایده‌های بازی‌های قبلی سوپرسل محسوب می‌شود و طرفداران این سبک از بازی‌ها را راضی خواهد کرد. در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی این بازی را نمی‌دانیم، اما آغاز مرحله‌ی آزمایشی عرضه‌ی بازی در کشورهای مذکور، نشان می‌دهد که عرضه‌ی آن نزدیک می‌شویم.

همچنین این بازی نیز رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود و خبری از تجربه‌ی پرمیوم بازی نیست. برای برخی از آیتم‌های داخل بازی مجبور به پرداخت پول هستید و مبلغ برخی از خریدهای درون برنامه‌ای آن به 99.99 دلار هم می‌رسد.

منبع: گیم نیوز

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا