جنسیس،معتبرترین برند خودرو

به هر حال جنسیس در صنعت خودرو نام جدیدی است، اما این برند به اندازه کافی پایدار بوده تا موسسه آماری جی دی پاور آن را به عنوان قابل اعتماد‌ترین برند سال ۲۰۱۹ در آمریکا انتخاب کند.
یک خودروساز برای حضور در مطالعات موسسه جی دی پاور باید از صاحبان خودروهایی که حداقل ۳ سال از فروش آن‌ها گذشته اطلاعاتی کسب کند. جنسیس از اواخر سال ۲۰۱۶ با دو سدان G80 و G90 وارد بازار آمریکا شد و با اختلاف زیادی از لکسوس در جایگاه اول لیست قابل اعتمادترین برندها قرار گرفت. بیوک در جایگاه سوم، پورشه در جایگاه چهارم و تویوتا در جایگاه پنجم این لیست قرار دارند.
آیا جنسیس به دلیل اینکه فقط دو مدل خودرو عرضه کرده از این نظر نسبت به رقبایش مزیت داشته است؟ شاید، اما این مطالعات همچنین مدل‌های مختلف در دسته‌های خاص را برای تشخیص دقیق‌تر قابل اعتماد بودن آن‌ها مورد بررسی قرار می‌دهد. جنسیس G80 در بخش سایز متوسط پرمیوم افتخارات خوبی کسب کرد، اما G90 بین بهترین خودروهای این بخش نبود. تویوتا آوالون به عنوان بهترین سدان بزرگ قابل اعتماد انتخاب شد.

هوندا فیت در بخش سدان کوچک، مزدا MX-5 میاتا در بخش کامپکت اسپورت، لکسوس ES در بخش کامپکت پرمیوم و بیوک ریگال در بخش سدان سایز متوسط به عنوان بهترین خودروها انتخاب شدند.

در بخش وانت و شاسی بلند، این موسسه فورد F-150 و تویوتا توندرا را به عنوان قابل اعتمادترین وانت‌های سایز بزرگ مخصوص کارهای سبک انتخاب کرد. شورلت سیلورادو HD در بخش مخصوص کارهای سنگین و نیسان فرانتیر در بخش وانت سایز متوسط به عنوان بهترین خودروها انتخاب شدند.

جنرال موتورز در چندین بخش به موفقیت رسید، جایی که بیوک انکور در بخش شاسی بلند کوچک، شورلت اکینوکس در بخش شاسی بلند کامپکت، شورلت تاهو در بخش شاسی بلند بزرگ برنده شدند. تویوتا هم عملکرد خوبی داشت جایی که ۴رانر بهترین شاسی بلند سایز متوسط، لکسوس GX بهترین شاسی بلند سایز متوسط پرمیوم و سینا بهترین مینی‌ون شدند.

منبع:زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا