فیسبوک اپلیکیشن جدیدی معرفی کرد

هابی (Hobbi) تازه‌ترین دست‌پخت تیم جدید NPE فیسبوک است. در قسمت توضیحات این اپلیکیشنِ به‌اشتراک‌گذاری تصاویر در اپ استور آمده است:هابی قصد دارد به شما کمک کند تا کارهایی که دوست دارید را ثبت کنید و به‌خاطر بسپارید؛ کارها و پروژه‌هایی مانند آشپزی، ورزش، فعالیت‌های هنری یا تزئین خانه. تصاویرتان را به‌شکل مجموعه‌های بصری درآورید تا از پیشرفت خود در گذر زمان شگفت‌زده شوید.

دستاوردهای خود را به‌صورت هایلایت‌های ویدیویی با دوستان و خانواده‌تان به‌اشتراک بگذارید. اپلیکیشن هابی که افرادی با علاقه‌مندی‌های خاص (Hobby) را هدف گرفته است، عکس‌هایی که کاربران از پروژه‌های خود تهیه می‌کنند را به‌شکل کلکسیون‌های منظمی درمی‌آورد تا کاربران بتوانند پیشرفت خود در طول زمان را بهتر به‌چشم ببیند.

هابی هنوز قابلیت‌های اشتراک‌گذاری شبیه به شبکه‌های اجتماعی ندارد؛ اما کاربران می‌توانند پس از پایان پروژه‌های خود، ویدیویی از آن تهیه کنند و آن را ازطریق سایر ابزارها به‌اشتراک بگذارند.
فیسبوک تابستان سال گذشته تیم جدیدی با نام New Product Experimentation (یا به‌اختصار NPE) تشکیل داد تا پروژه‌ها و اپلیکیشن‌های آزمایشی را خارج از برندهای اصلی شرکت توسعه بدهند. تیم مذکور تاکنون اپلیکیشن ساخت میم Whale، اپلیکیشن شبکه‌ اجتماعی Bump و اپلیکیشن موسیقی AUX را منتشر کرده است که هیچکدام از آن‌ها موفقیت چندانی کسب نکرده‌اند.
اپلیکیشن‌‌های تیم NPE فیسبوک ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی یا سیستم‌عامل‌ها در دسترس نباشند. فیسبوک همچنین از شکست این پروژه‌ها ترسی ندارد و پیش از این اعلام کرده بود «انتظار شکست‌های بسیاری» از NPE دارد و اپلیکیشن‌هایی که مفید نباشند را از دسترس خارج خواهد کرد.

منبع: زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا