ارزهای دیجیتال برتر کدامند؟

طبق گزارش از ابتدای سال جاری ، سهم بازار بیت کوین تقریبا 11 درصد کاهش یافته است. در پایان سال گذشته 70٪ صعود کرده بود اما امروز طبق سایت صرافی ارزهای دیجیتال به 62.5٪ کاهش یافته است. این کمترین میزان آن از ابتدای ژوئیه 2019 است.

بیت کوین

بیت کوین امسال با حدود 44٪ صعود از زیر 7،200 دلار به 10.500 دلار در دو روز گذشته رسیده است. این سود وقتی قابل مقایسه است که با سایر ارزهای دیگر مانند طلا که فقط در این مدت مشابه بیش از 4٪ صعود کرده است ، مقایسه می شود.

این در حالی است که در دنیای ارزهای رمزنگاری شده ، این دستاوردها توسط برخی از ارزها صورت گرفته است که چندین مورد از ارزهای دیجیتال ابتدای سال تاکنون به سه رقم رسیده است.

جفت (XRP / BTC) و (ETH / BTC) که هر دو به دنبال صعودی باورنکردنی هستند امیدوارند که تا سه ماه آینده رکود بزنند و بتوانند سطح بالاتری را برای پشتیبانی انتخاب کنند.

اتریوم

اتریوم یکی از مهمترین دارایی های رمزنگاری با عملکرد بالا در سال است که از ابتدای ژانویه هنگامی که قیمت آن 130 دلار بود ، تقریباً 120 درصد رشد داشته است.

در حال حاضر کل بازار اتریوم در حال حاضر 30 میلیارد دلار است که به وضوح به مقدار سهم بازار بیت کوین رسیده است. بنابراین موفقیت اتریوم هنوز راه دراز دارد.

ریپل

ریپل نیز اخیراً تجارت خوبی داشته است و از ابتدای سال 72 درصد سود کسب کرده است و با صعود بیت کوین بیشتر از قبل صعود خود را ثابت می کند.

بیت کوین نقدی

بیت کوین نقدی با پیشرفت 136 درصدی در سال 2020 ، حتی سه برابر بیشتر از دستاوردهای بیت کوین بوده است. همچنین از مشتقات دیگر بیت کوین، بیت کوین اس وی می باشد که با پمپ 260٪ از زیر 100 دلار تا سطح فعلی صعود خوبی گرفته است.

حتی لایت‌کوین امسال تقریباً دو برابر رشد کرد و از 40 دلار به 80 دلار و ای او اس حدود 100٪ سود مشابهی را کسب کرده است.

یکی از دارایی های رمزنگاری برتر سال 2020 و سال 2019 ، تزوس است که ده موقعیت برتر خود را با افزایش 160 درصدی در سال جاری و 680 درصد از ابتدای سال 2019 تحکیم کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا