بلاکچین تحت حمایت کاردانو

یک شرکت نرم افزاری و پشتیبانی کاردانو ، در تاریخ 14 فوریه، 500،000 دلار کمک هزینه برای پشتیبانی و توسعه آزمایشگاه تحقیق و توسعه بلاکچین اهدا کرد.این کمک مالی برای حمایت توسعه برنامه های کاربردی برای موارد استفاده از بلاکچین در دنیای واقعی استفاده خواهد شد.

این بودجه به منظور تحریک و توسعه مستقیم نیروی کار بسیار ماهر در بخش بلاکچین است. این شرکت که توسط بنیانگذار اتریوم، چارلز هوسینسون تأسیس شده است ، در مورد اصول تحقیقات دانشگاهی مورد بررسی قرار می گیرد. این شرکت متعهد به توسعه نرم افزار منبع باز مانند سخت افزار برای ارز دیجیتال، احراز هویت و اقدامات ضد جعل است.

همچنین به طور خاص به تحقیق در مورد کاربردهای بلاکچین مانند مدیریت زنجیره تأمین ، ردیابی اثبات کالا و پیشرفت قراردادهای هوشمند کمک خواهد کرد.

اکنون فرصت مناسبی برای کمک به تعریف ، توسعه و بهبود چشم انداز آینده فناوری بلاکچین می باشد. فرصتهای تأمین بودجه تحقیقاتی زیادی در فضای بلاکچین وجود دارد و مشکل یافتن مشارکتهای متقابل سودمند است که پژوهش های دانشگاهی ، توسعه دانشجویی و نیاز به بازگشت سرمایه در صنعت را امکان پذیر می سازد.

بلاکچین به عنوان یک فناوری امروزی و مهم محسوب می شود که می تواند در همه عرصه ها مورد استفاده دولت ها و جهان قرار گیرد.در آسیا، کشورهای هند و چین پرچمداران استفاده از این فناوری می باشند و همچنین امارات متحده عربی با ورود به بلاکچین برای تجارت در ملک در آسیا خود را به ثبت رسانده اند.

همچنین ایالت متحده آمریکا نسبت به رقابت اقتصادی و جنگ صنعتی که با چین دارد در تلاش است تا این صنعت را در اقتصاد کشور به کار بگیرد و چین را از راس جهانی بلاکچین دور کند.

در اروپا نیز کشورهای زیادی حضور خود را در این فناوری نمایان کرده اند و حتی در آموزش و پرورش و مدارس برای یادگیری آن وارد کرده اند. پیش بینی می شود بلاکچین همچون اینترنت بتواند تا دو سال آینده در همه جهان گسترده شود و همه دولت ها بر مبنای آن پیش بروند. تا کنون نیز این صنعت به پیشرفت های خوبی رسیده است و برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال بزرگی مانند بیت کوین به کار گرفته شده است.

بلاکچین با امنیت و اطلاع رسانی بالایی همراه است بطوریکه در مورد شیوع ویروس کرونا اگر وجود این ویروس با بلاکچین به اخبار جهانی می رسید دیگر چین و جهان از همه گیر شدن آن در امان بودند و با اطلاع رسانی و مقابله با سانسور اخبار آن جهان از وجود آن زودتر و جدی تر با خبر می شد.

همچنین بلاکچین در کمک به آتش سوزی جنگل های استرالیا و ویروس کرونا دولت های مورد نظر را کمک کرد و با راه اندازی کمپین حمایتی از بایننس و سایر نهاد های بزرگ مانند هلال احمر و یونیسف کمک های مالی زیادی را اعطا کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا