ارسال مقاله به ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی

 کنفرانس بین المللی وب پژوهی کوشیده است تا حاصل پژوهش‌ها و نوآوری‌های کلیه پژوهشگرانی که در هر یک از ابعاد مختلف وب فعالیت می کنند را منتشر کند، بنابراین افرادی که در هر یک از ابعاد حوزه وب اعم از تکنیکال، اقتصادی، اجتماعی، روانشناسی، رسانه ای، انسانی و هنری وب فعالیت دارند، می توانند دستاوردهای خود را در قالب مقاله به کنفرانس وب پژوهی ارسال کنند.

پذیرش مقاله در کنفرانس وب پژوهی به زبان فارسی و لاتین است و مهلت ارسال مقاله تا ۲ اسفند۱۳۹۸ تمدید شد.

کنفرانس وب پژوهی یکی از کنفرانس های حوزه فناوری اطلاعات و علوم بین رشته ای در کشور است که تاکنون پنج دوره برگزار شده است و مقالات آن در پایگاه های اطلاعات علمی داخلی ISC و SID و در پایگاه خارجی IEEE Xplore نمایه شده است.

با توجه به اینکه "وب" یک موضوع راهبردی و بین رشته ای است، کنفرانس وب پژوهی کوشیده است تا حاصل پژوهش ها و نوآوری های کلیه پژوهشگرانی که در هر یک از ابعاد مختلف وب فعالیت می کنند را منتشر کند و بر این اساس افرادی که در هر یک از ابعاد حوزه وب اعم از تکنیکال، اقتصادی، اجتماعی، روانشناسی، رسانه ای، انسانی و هنری وب فعالیت دارند، می توانند دستاوردهای خود را در قالب مقاله به کنفرانس وب پژوهی ارسال کنند. پذیرش مقاله در کنفرانس وب پژوهی به زبان فارسی و لاتین است و مهلت ارسال مقاله تا 2 اسفند 1398 تمدید شد.

برای نویسندگانی که مقالات خود را تا صبح روز شنبه ۵ بهمن ارسال کرده اند، این امتیاز لحاظ  می شود تا به شکل غیر رسمی زودتر از نتیجه مقاله خود مطلع شوند و اگر امتیاز مقاله ای بالا باشد به عنوان مقاله منتخب انتخاب شود. 

نتایج رسمی مقالات، طبق تقویم کنفرانس در ۱۷ اسفند ماه اعلام خواهد شد و مقالاتی که امتیاز بالایی کسب کنند علاوه بر کنفرانس، نسخه توسعه یافته مقاله آن ها در مجله وب پژوهی نیز منتشر خواهد شد. 

این کنفرانس از سوی دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به جهاددانشگاهی برگزار می شود و دکتر سید سعید هاشمی رییس کنفرانس و دکترمحمدجواد شایگان فرد دبیر علمی این کنفرانس هستند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیش‌تر به پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانی http://iranwebconf.ir  مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا