قیمت بیت کوین از مرز 10 هزار دلار گذشت

اطلاعات به دست آمده از صرافی کوین بیس و بازارهای مختلف نشان می دهد ساعت 3 بامداد به وقت جهانی برابر با 6:30 امروز صبح به وقت تهران، بیت کوین سد 10 هزار دلار را شکست و پنج رقمی شد ولی پس از مدت کوتاهی دوباره به کانال 9000 دلار بازگشت. پنج رقمی شدن قیمت بیت کوین حدود 4 ماه قبل رخ داده بود.

طی چند ماه اخیر، قیمت بیت کوین به خاطر رویکرد خرسی بازار تا 6400 دلار هم پایین آمد ولی گاوها دست به کار شدند و افزایش 35 درصدی قیمت این ارز دیجیتال را رقم زدند. عبور از سد روانی 10 هزار دلار به استقبال خریداران از بازارهای آتی بیت کوین هم ارتباط دارد.

تحلیلگران انتظار دارند که مرز 10 هزار دلار با مقاومت شدیدی از سمت خرس ها روبرو شود. احتمالا سطح حمایت کنونی روی رقم 9550 دلار قرار دارد. «متی گرینسپن» تحلیلگر سایت کوین تلگراف در این رابطه می گوید:

این اولین بار نیست که بیت کوین از 10 هزار دلار عبور کرده اما احتمالاً در این قیمت باقی نخواهد ماند. با این حال برای نخستین بار شاهد ارزش گذاری منطقی بر اساس شاخص های اساسی شبکه هستیم.

دیگر رمزارزها نیز با رشد بیت کوین، حال و روز خوبی دارند. ارزش بازار کلی رمزارزها دل حال حاضر حدود 288 میلیارد دلار است که حدود 64 درصد آن به بیت کوین تعلق دارد. طی 24 ساعت گذشته قیمت اتریوم با رشد 3.81 درصدی به 228 دلار رسیده است. ریپل (XRP) با رشد 2.61 درصدی به قیمت 0.28 دلار خرید و فروش می شود و بیت کوین SV هم با رشد 11.14 درصدی، قیمت 362 دلاری را تجربه می کند. با این حساب به نظر می رسد سال 2020 سال خوبی برای رمزارزها خواهد بود.

منبع:دیجیاتو

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا