فراخوان ارسال آثار به نخستین لیگ تخصصی نشریات دانشجویی

نخستین لیگ تخصصی نشریات دانشجویی کشور با محوریت موضوعات مرتبط با علم و فناوری توسط بنیاد علم وفناوری مصطفی(ص) با همکاری لیگ نشریات دانشجویی دکه برگزار می‌شود.

دانشجویان و صاحبان نشریات دانشجویی می­توانند با ارسال یادداشت‌ها، نشریات و آثار مختلف به لیگ نشریات دانشجویی دکه جایزه مصطفی(ص) با محوریت موضوعاتی از جمله معرفی و تببین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی کشورهای جهان اسلام، نقد رویکرد مصرف‌کنندگیِ علم و ترویج رویکرد تولیدکنندگی علم، افزایش نقش کشورهای اسلامی در معادلات بین­المللی، علم و اقتصاد دانش­بنیان و جایگاه شرکت‌های دانش­بنیان در پیشرفت جوامع، علم؛ وسیله قدرت­ یافتن کشورهای اسلامی، دلایل اهمیت مرجعیت علمی برای کشورهای جهان اسلام و همکاری موثر در علم، فناوری و نوآوریِ جهان اسلام در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی در این رویداد شرکت کنند.

پس از ارزیابی، آثار در قالب چهار محور از جمله "بهترین یادداشت"، "بهترین نشریه"، "بهترین طرح جلد"و "بهترین یادداشت دانشجویان غیر­ایرانی"، به آثار اول تا سوم به ترتیب 15میلیون، 10 میلیون و 5 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

فراخوان ارسال آثار به لیگ تخصصی نشریات دانشجویی دکه جایزه مصطفی(ص) از بهمن­ماه امسال آغاز و تا پایان خردادماه سال 1399 ادامه دارد.

دانشجویان و صاحبان نشریات دانشجویی برای شرکت در این رویداد می­توانند با مراجعه به سایت لیگ دکه به نشانی l-dakkeh.ir ثبت­نام کنند.

همچنین بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) در راستای ایجاد زیست‌بومی جهت ارتقاء سطح علمی كشورهاي اسلامي و شبكه‌سازي دانشمندان جهان اسلام، فعالیت‌هایی را در راستای تبیین علم و فناوری به عنوان گفتمان عمومی جامعه و ایجاد نشاط و انگیزه علمی در جامعه دانش‌آموزی، دانشجویي و دانشمندان جوان در سطح جهان اسلام برنامه‌ریزی کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا