عرضه ناگت مرغ گیاهی

 شرکت کی اف سی از غذایی با عنوان «فراتر از مرغ سوخاری» (Beyond Fried Chicken) که یک نوع ناگت گیاهی است که با همکاری شرکت Beyond Meat تهیه شده رونمایی و آن را در 100 شعبه خود در داخل و اطراف شهرهای شارلوت، کارولینای شمالی، نشویل و تنسی عرضه کرده است.

فروش این ناگت ها از روز گذشته آغاز شده و تا 23 فوریه (4 اسفند) یا تا زمانی که کل محصول به فروش برسد، ادامه خواهد داشت. این شرکت ابراز امیدواری کرده که اگر این عرضه آزمایشی موفقیت آمیز باشد، بتواند محصول خود را در سطح کشور آمریکا ارائه کند.

این اقدام کی اف سی آخرین نمونه از مجموعه سیاست های آن با عنوان «محصولات گوشتی بدون گوشت» است که بسیاری از رستوران های زنجیره ای آمریکایی اخیرا آن را دنبال می کنند.

این یک اقدام ارزشمند است زیرا همیشه انبارهای کی اف سی تحت نظارت بوده است از جمله اینکه در سال 2004 گزارش شد کارگران بخش کشتارگاه، به مرغ ها لگد می زنند و آنها را به دیوار پرت می کنند.

محصول فراتر از مرغ سوخاری، نخستین بار تابستان گذشته در شعبه این رستوران در بیرون از آتلانتا اجازه عرضه پیدا کرد. برخی از کسانی که آن را امتحان کرده اند طعم آن را مثل یک تکه مرغ خوشمزه توصیف کرده اند که از 11 نوع گیاه و ادویه درست شده است. مارک ویلسون صاحب شرکت Fast Company می گوید:این بهترین مرغی است که در 5 سال اخیر که بیشتر گیاهخواری کرده ام خوردم.

وی افزود با اینکه بیشتر محصولات بدون گوشت، فرمول یکسانی دارند اما این ناگت های کی اف سی کاملا متناسب با طعم ناگت های معمولی این رستوران است. این ناگت ها بافتی مثل بافت سینه مرغ دارند.

مترجم: محسن حدادی

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. عالیه .ناگت خودش خوشمزه است حتما گیاهیش هم خوبه من امتحان میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا