نخستین رویداد تخصصی حوزه پوشاک الگو برگزار می گردد

این رویداد  با همکاری جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی، سازمان فناوری اطلاعات ایران ( فاوا )، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، انجمن علمی MBA دانشگاه علامه، گروه پاتکو و شرکت سنجاق در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه واقع در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد.

در این رویداد فرصتی فراهم خواهد شد تا شرکت کنندگان بتوانند رزومه خود را در اختیار حامیان و تیم الگو قرار بدهند و از این طریق تجربه بهتری از شبکه سازی را تجربه کنند. همچنین کانترهایی برای مشاوره شغلی فراهم شده است تا شرکت کنندگان بهتر بتوانند در زمینه های مختلف کسب و کار مشاوره بگیرند.

برنامه های اجرایی این رویداد عبارتند از :

  1. دریافت رزومه از شرکت کنندگان و معرفی آنان به استارتاپ ها و شرکت های حاضر در رویداد برای مصاحبه کاری
  2.  بازدید از دیجیکالا : شرکت کنندگان میتوانند با ثبت نام قبلی در این بازدید شرکت کنند. در روز رویداد زمانی برای ثبت نام اختصاص داده خواهد شد.
  3. مشاوره شغلی : کانترهایی برای مشاوره شغلی شرکت کنندگان تدارک دیده شده است. همچنین میهمانان و سخنرانان رویداد نیز جهت مشاوره در زمان شبکه سازی حاضر هستند.
  4.  دریافت فایلهای ارائه، ویدیو و عکس های این رویداد
  5.  شبکه سازی و پرسش و پاسخ : در زمان پذیرایی و استراحت حاضرین میتوانند با شرکت کنندگان، حامیان و سخنرانان رویداد ارتباط و تعامل برقرار کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://bit.ly/olgooevent  و صفحه ایوند  http://bit.ly/olgooevent1  مراجعه فرمایید.

مکــــان: اتوبان شهید همت- دهکـــده المپیک- میـــدان ورزش دانشگاه علامه طباطبائی- دانشکده مدیریت و حسابداری

زمان : 27 بهمن ماه 1398

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا