ثبت‌نام برای شرکت در رقابت جایزه بزرگ یوسرن آغاز شد

جایزه بزرگ یوسرن به دانشمندان و محققان جوان زیر ۴۰ سال فرصتی اعطا می‌کند تا در ۵ حیطه علمی (علوم فرمال ریاضی و کامپیوتر، علوم فیزیکی و شیمی، علوم بیولوژی، علوم پزشکی و علوم اجتماعی) به رقابت در حوزه دستاوردهای علمی خود بپردازند.

شبکه جهانی آموزش و پژوهش‌های علمی یوسرن (USERN) در سال ۲۰۱۵ به عنوان یک سازمان مستقل، با هدف اصلی ارتقای صلح آمیز و بشردوستانه آموزش و پژوهش، افتتاح شده و  گسترش علم بدون مرز و انجام فعالیت‌های علمی بین علوم، کشورها و افراد پیشکسوت و جوان را هدف قرار داده است.

جایزه USERN یک جایزه بین‌المللی است که از سوی این سازمان بنیان گذارده شده و سالانه به دانشمندان جوان یا محققان کمتر از ۴۰ سال، به پاس پیشرفت یا پیشرفت نوین در آموزش‌های علمی، پژوهش یا خدمت به بشریت در پنج زمینه علمی اعطا می‌شود.

زمان اعطای این جایزه مصادف با روز بین‌المللی "علم در خدمت صلح و توسعه"، ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ و همزمان با برگزاری پنجمین کنگره بین‌المللی شبکه جهانی یوسرن در آبان ماه ۹۹ خواهد بود. گفتنی است میزبان کنگره‌های یوسرن طی سال‌های ۲۰۱۶-۲۰۱۹ تاکنون تهران (ایران) ، خارکوف (اوکراین) ، رجیو کالابریا (ایتالیا) و بوداپست (مجارستان) بوده‌اند و در سال ۲۰۲۰ نیز کنگره به میزبانی تهران و شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، جایزه پنجمین کنگره بین‌المللی شبکه جهانی یوسرن شامل ۵ هزار دلار جایزه برای ارتقای دانش علمی به شیوه‌ای مسئولانه برای رفع نیازها و آرمان‌های انسانی، تندیس‌های جایزه USERN همراه با مدال و هدیه ویژه USERN، ثبت‌نام رایگان در تمام رویدادهای علمی و اجتماعی در طول کنگره، تور بعد از کنگره به اصفهان و شیراز، عضویت افتخاری ۳ ساله در شورای مشورتی خواهد بود. به برندگان جایزه یوسرن همچنین این امکان داده می‌شود که در صورت علاقه و با هزینه شخصی خود، یک بازدید علمی یک‌هفته‌ای از مطرح‌ترین مؤسسات علمی دنیا داشته باشند.

دانشمندان و محققان جوان برای شرکت در رقابت جایزه بزرگ یوسرن می‌توانند از امروز تا اول ژوئن (۱۲ خرداد ۹۹) به آدرس اینترنتی 
 https://usern.tums.ac.ir/Account/Login?returnUrl=/Prize/ApplicationForm مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا